Ermelo, Putten, Harderwijk, e.o.

• Wildeman

Korte bezoeken van sinterklaas & 2 pieten. Euro 15,- per kwartier. Incl. Strooigoed.

Om zoveel mogelijk lieve kindertjes te kunnen bezoeken alleen in de regio. Mail gerust voor meer info.

• judith

zeer geinteresseerd

nog tijd op 4,5 of 6 december??

bel 033 4613678 of mail me

• Bert Rombaut

in uw email zet u ‘alleen in de regio’. Valt Hoevelaken naar uw mening ook in de regio? Zo ja dan verneem ik graag van u of u op zaterdag 29-11 om 14:00 een uurtje vrij heeft voor ons.

met vriendelijk groet

Bert Rombaut

• Wildeman

Dag Judith,

Sorry voor het late reageren. In verband met de planning wil ik voor de toezegging graag wat weten: Waar woont u? En om hoeveel kinderen gaat het? En hoelang had u het bezoekje bedacht? Graag reageren op: Wildy59@hotmail.com

• Wildeman

Dag Bert,

Ik wil graag eerst weten om hoeveel kinderen het gaat. En waar in hoevelaken we moeten zijn. En u wilt het bezoek een heel uur laten duren? Dat is doorgaans vrij lang, in max. een half uur heeft Sint het gezin meestal wel gesproken en van cadeautjes voorzien. Uw reactie graag op: wildy59@hotmail.com

Groeten,

Erik Wildeman

• Outplay Activities

Bezoek van sint en pieten wees er als de pieten bij,

• Nicolle Kager

Goeieavond,

Wij verblijven met de hele familie in het weekend van 05/12 op Landgoed het Loo bij Zwolle. Het is een verrassing voor mij opa en oma die in oktober 50 jaar getrouwd waren. Wie kan ons met een bezoek verblijden?

Bel: 06-22980512

Of mail naar:

nicollekager@hotmail.com

• Evert

Goedemorgen meneer Wilderman,

Is het mogelijk om U in te huren op zondag 30 november, liefst eind van de middag?

Het betreft 6 lieve kleine jongetjes in de leeftijd van 1 en 8 jaar.

Wij wonen in Ermelo.

We horen het graag van U,

Vriendelijke groet,

Fam. E.J. de Lint

• Erik Wildeman

UPDATE:

SINTERKLAASCENTRALE OPGEHEVEN!!!!!!!!!

GEEN AFSPRAKEN MEER TE MAKEN!!!!!!

• Nancy Moerman

Beste mevrouw, meneer,

Is het mogelijk dat Sinterklaas ons een bezoekje brengt op 5 december. Graag laatin de middag of vroeg in de avond.

Het gaat om een adres in de wijkDrielanden/Harderwijk.

Ik hoor heel graag van u.

Met vriendelijke groet,

Nancy Moerman

0655742131

0341460502

nancy.moerman@gmail.com