sint en piet nu even bestellen omgeving gouda en omstreken.
9 jaar ervaring wij zijn niet duur mail ons voor informatie en boekingen.
er komen 2 pieten mee en uiteraart sinterklaas.
de goedkoopste van nederland .
sinterklaas en piet bestellen voor gouda en ostreken dan @!#$ uw mij voorlopige telefoon nummer bellen o612574892 voor informatie en boekingen de koed koopste sint en 2 pieten en strooi goed ook er bij inbergrepen snel bellen vol is vol
dejong schreef:
>
> sint en piet nu even bestellen omgeving gouda en omstreken.
> 9 jaar ervaring wij zijn niet duur mail ons voor informatie
> en boekingen.
> er komen 2 pieten mee en uiteraart sinterklaas.
> de goedkoopste van nederland .
Hallo,
Dit is een wanhopige moeder die wil proberen om de verjaardag van haar dochter te willen doen slagen. Zij is op Dinsdag 2 December jarig en wordt dan 7 jaar, heel graag wil zij ergens heen, maar dat is altijd heel moeilijk is deze tijd. Een hoop dingen is zij al eens geweest met andere kinderfeestjes en een aantal dingen zijn gewoon gesloten vanwege de winterperiode. Nu leek het mij erg leuk om dus een Sinterklaas met Pieten te laten komen op haar kinderfeestje.
Mijn vraag is dus, haar kinderfeestje houden wij op Woensdagmiddag 3 December en hebben jullie die middag eventueel de mogelijkheid om te komen? Wat zijn de kosten? Het gaat om ongeveer tien kinderen die middag. Onze woonplaats is in Lopik.
Groetjes van de wanhopige moeder Ingrid uit Lopik, ik hoop gauw van jullie te horen!!!!!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?