foto's schminken pieten

• Arjan

Beste mensen

De sinterklaastijd nadert weer en ik en een paar vrienden/vriendinnen gaan zwarte piet spelen

Dit is onze eerste keer en wij zouden wel es wat tips willen hebben met betrekking tot het schminken van de pieten

zouden jullie me die het liefst met foto's vna het schminken willen mailen?

Alvast hartelijk bedankt

vr. groet

Arjan

• patricia timmers

als je goede schmink hebt dan valt er weinig uit te leggen. Wij gebruiken altijd schmink op alcohol basis dit is vloeibare schmink die je er met een kwas op moet smeren je kun hiermee ook in de regen, sneeuw lopen zolang je maar niet gaat wrijven. Met dit spul begin je eerst om een veeg onder de neus te zetten zodat je aan de geur kan wennen en dan de ogen. dan de mond die doe je eerst lipsticken en groter maken dan je eigen mond is zodat je wat uit kan schieten want als er spul op de lipstick komt krijg je het niet mooi van je mond af zie je zwarte vegen. nou en dan maak je de rest zwart goed in de oren en achter de oren en in je neus goed laten kijken of er niet nog wat wit te zien is.

Ja dat is eigenlijk het enige wat ik ervan kan zeggen. hebben helaas geen fotos.

veel succes ermee

groetjes patricia

• Wildeman

Bij de betere fop- en feestwinkel kun je samen met je pietmake-up een folder krijgen met de technieken. Of kijk op www.grimas.nl