Sint en Piet gezocht in Breukelen

• Jordi Romijn

Wie weet een Sint en 1 piet die beschikbaar zijn op woensdag 3 december rond 19.00 uur. Het moet uiteraard wel een beetje betaalbaar zijn. Ik ben een jongetje van 3 jaar en kijk er naar uit. Wie helpt mij ????

• Chris

Hoi,

Ik kom samen met mijn DRIE pieten graag bij jou op bezoek!

De kosten hiervoor zijn per half uur euro 50,–.

Wil je dat wij langs komen! Bel dan om te reserveren want er komen veel aanvragen binnen.

Groetjes van Sinterklaas en zijn drie pieten.

telefoonnummer: 035-6220120 (bij geen gehoor bestaat de mogelijkheid in te spreken)

• Jordi Romijn

Chris,

Zou het ook kunnen voor 20 minuten en wat kost het dan? Wij vinden een half uur best wel lang voor 1 jongetje van 3.

• Chris

Hoi,

20 minuten is mogelijk hoor!

De kosten hiervoor zijn dan 30,– euro. incl. strooigoed.

voor vragen kun je ook telefonsch contact opnemen 035-6220120.

• Jordi Romijn

Kan ik op dit prikbord afspraken maken? Ik wil dan graag afspreken voor woensdag 3 december om 19.00 uur. Mijn zus zou bellen maar heeft het blijkbaar te druk in haar winkel, dat ze nog niet gebeld heeft.

Het adres is Scheendijk 24-36 in Breukelen. Dit is een ark in een Jachthaven (Van Heusden, bijna als laatste op de Scheendijk). Op de jachthaven een klein stukje naar achteren lopen om nr. 36 te zoeken en jullie kunnen aan de slag. We willen graag dat jullie dus 20 minuten komen. Mocht je nog meer willen weten. Het telefoonnummer van mijn zus is (prive) 0346-265035, bgg (werk) 0346-286692.

Tot dan

• Iris van Nispen

Hallo!

misschien kunnen wij u helpen?

u kunt kijken op www.pepernoten.tk

daar staan ook de contactgegevens.

Tot ziens, schrijfpiet