Sinterklaas en 2 pieten bij u op bezoek. Regio Utrecht

• Sinterklaas

Dag lieve mensen, ook dit jaar kan de Sint met 2 gekke pieten bij u langskomen in de regio Utrecht om ervoor te zorgen dat het Sinterklaasfeest een overgetelijk feest wordt. Bij mensen thuis of op het bedrijf. De agenda loopt vol, maar wij hebben nog plaats. Daarna vertrek ik met mijn Pieten weer terug naar Spanje.

Nieuwsgierig geworden of wilt u een bezoek vastleggen? Neem dan contact op via lachpiet@hotmail.com of bel naar 0647140458.

Met vriendelijke groet,

Sint Nicolaas en zijn 2 malle pieten

• Sint Nicolaas

bericht komt mij vrij bekend voor… erg origineel

• Sinterklaas

bedankt voor je compliment.

• audrey smabers

Gaarne zou ik wat meer informatie willen omtrent de kosten die hieraan verbonden zijn en of de datum die wij graag zouden willen nog beschikbaar is bij u…

Graag zie ik zo spoedig mogelijk een reactie tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Audrey Smabers

• Sint Nicolaas

Moet ik jullie sint verhaaltjes voor de kinderen ook uitschrijven, als jullie zo origineel zijn om eigen teksten te bedenken…. Ik vind deze daad erg laf om mijn advertentietekst over te nemen. Ik bedoel, iedereen wil zichzelf “verkopen” maar bedenk in ieder geval een eigen tekst. Dt is echt een voorbeeld van een hulpsinterklaas die het sinterklaasfeest kapot maakt. jammer….

• sinterklaas

volgens mij zie ik nergens copyright staan in het vervolg ff erbij zetten.

• sinterklaas

kunt u mij uw gewenste datum doormailen zodat ik kan kijken of er nog plaats is voor u. de kosten zijn 65 euro per halfuur inclusief strooigoed etc………

• Sint Nicolaas

klopt, nergens staat in een advertentie een copyrght maar vind t gewoon zwak dat een sinterklaas geen eigen advertentie kan bedenken…