Sint Nicolaas en 2 Pieten bij u op bezoek. Regio Utrecht

• Sint Nicolaas

Dag lieve mensen. Ook dit jaar is het mogelijk om Sint Nicolaas met zijn 2 gekke pieten bij u op bezoek te krijgen. De Sint bezoekt verenigingen, bedrijven, scholen en kinderen thuis. Dit jaar hebben we extra veel bezoekdagen gepland, dus wilt u bezoek op 22/26/28/29/30 november of op 3/5/6 december neem dan snel contact op want het grote afsprakenboek begint snel vol te raken. Op 5-12 hebben wij alleen nog plaats om 14.00, 14.40 en 21.40uur.

Sint en zijn pieten zijn erg professioneel en zullen het Sinterklaasfeest zeker onvergetelijk maken voor u en uw kinderen!

Geinteresseerd of wilt u het bezoek van de Sint vastleggen? Neemt u dan contact op via cdekriek@wanadoo.nl of belt u naar 0871-902253.

Met vriendelijke groet,

Sint Nicolaas

• renee

goedenavond sinterklaas .

mijn collega`s en ik zouden het erg leuk vinden als u en uw pieten bij ons op bezoek zouden willen komen en wel op 30november als het u schikt.

graag hoor ik van u of wij dan een heerlijke beker warme chocomelk voor u klaar kunnen zetten,

met vriendelijke groet alle medewerkers van eet salon DE HEUL in wijk bij duurstede.

p.s ik denk dat een kleine reiskosten vergoeding wel nodig zal zijn maar dat hoor ik graag van u ,groetjes reneeSint Nicolaas schreef:

>

> Dag lieve mensen. Ook dit jaar is het mogelijk om Sint

> Nicolaas met zijn 2 gekke pieten bij u op bezoek te krijgen.

> De Sint bezoekt verenigingen, bedrijven, scholen en kinderen

> thuis. Dit jaar hebben we extra veel bezoekdagen gepland, dus

> wilt u bezoek op 22/26/28/29/30 november of op 3/5/6 december

> neem dan snel contact op want het grote afsprakenboek begint

> snel vol te raken. Op 5-12 hebben wij alleen nog plaats om

> 14.00, 14.40 en 21.40uur.

> Sint en zijn pieten zijn erg professioneel en zullen het

> Sinterklaasfeest zeker onvergetelijk maken voor u en uw

> kinderen!

> Geinteresseerd of wilt u het bezoek van de Sint vastleggen?

> Neemt u dan contact op via cdekriek@wanadoo.nl of belt u naar

> 0871-902253.

>

> Met vriendelijke groet,

> Sint Nicolaas

• Els

Heb een reactie geschreven bij je vorige advertentie, vergeet die niet te lezen !!

groetjes Els