Sint en 2 pieten bij u thuis! Hoeksche Waard

• Chantal Straver

Lieve ouders,

Lijkt het u leuk om Sinterklaas en 2 Pieten op bezoek te krijgen tussen 2 en 8 december? Mail dan gelijk voor een afspraak. De Pieten checken de mail elke dag en als u een telefoonnummer achterlaat wordt u snel gebeld. Deze hulpsinterklaas en Pieten zouden het heel erg leuk vinden om door heel Nederland te reizen, maar helaas moeten zij zich beperken tot de Hoeksche Waard. De kosten bedragen slechts 35 euro voor 20 minuten!

Tot snel!

Met vriendelijk groet,

Sinterklaas en zijn Pieten

Wij zijn ook bereikbaar op 0651695269

• christa zomerhuis

hallo

ik wilde graag weten of het mogelijk is om op zaterdag 4 dec rond een uur of 3,

of sinterklaas dan nog beschikbaar is..

mvg christa zomerhuis

078-6450936

06-48335086 te s-'gravendeel

• Petra

Beste Chantal,

ik zag dat jullie nog plek hebben om een Sinterklaas en 2 Pieten langs te laten komen.

Wij zouden dat graag willen op zaterdag 4 dec, ergens in de namiddag als dat kan. (uur of 4, half 5) voor 20 minuten.

we horen graag of dat nog mogelijk is.

We wonen in Numansdorp.

Met vriendelijke groet,

Petra

06-21551140

• Nicole

Beste Chantal,

Het opgegeven mobiele nummer klopt niet. Groet Nicole

• heidi van der plas

Hallo Sint en pieten,

Is het nog mogelijk om Sint en zijn Pieten te boeken voor zondag 5 december? In Mijnsheerenland

Groet,

Heidi

0652620425

• Ingrid van Oort

Hallo Sint en Pieten.

Is het nog mogelijk om Sint en zijn Pieten te boeken voor 5 dec. in Klaaswaal.

Het liefst eind van de middag en dan voor 40 min.

M. vr. groet

Ingrid.

Telf 0624883520

• Angelique van der Pers

Ik wilde graag een sint en piet op bezoek krijgen op 5 december om een uur of 3 als dat mogelijk is in Strijen.

Graag hoor ik van u.

Mijn telefoonnummer is 06-18478263

Groetjes Angelique van der Pers

• Nathalie de Graaf

Hallo,

Is het mogelijk om langs te komen in Strijen op 5 december rond 16.30u?

Met vriendelijke groet,

Nathalie de Graaf

06-12512929

• Dorothy Yzer

Hallo,

5 december is het weer zover dan is de sint weer eens jarig. Hoewel hij geen cadeautjes krijgt maar de kinderen wel, zouden wij graag een sinterklaas met pieten willen huren om de cadeautjes te komen afleveren.

Zou u mij zo snel mogelijk willen laten weten of u ergens op zondag 5 december nog beschikbaar bent en wat de prijzen zijn. Vorige jaar hebben er een gehad met 2 pieten uit de hoekse waard die het prima deed en niet te duur was. Hij was na een minuut of 10 / 15 weer verdwenen en dat was voor onze kids lang genoeg!

Ik weet niet of ik met dezelfde te maken heb maar het nummer van vorig jaar ben ik kwijt dus helaas moest ik weer haastig het internet op!

Ik hoor graag van u

mvg Dorothy Yzer

Ps ben bereikbaar op telefoonnr 0186-849527/ 06-27052078

• reinilde willemsen

Hallo,

Is het mogelijk als sint met z'n pieten op 3 december ergens rond half zeven a zeven uur bij ons in klaaswaal een bezoekje komen brengen.

vriendelijke groeten,

reinilde willemsen

r_eier@hotmail.com

06-12617767