Sint & Piet in Krommenie en Wormer!

• Oscar & Wimyke

Verras uw kinderen op 5 december !!

Wij komen graag bij u langs op sinterklaasavond vanaf 18:00 uur. Wij komen langs in Krommenie, Wormer en Wormerveer.

Graag horen we van te voren wat over uw kinderen zodat Sinterklaas er een leuk persoonlijk verhaaltje van kan maken. Strooigoed nemen we zelf mee.

Voor meer informatie en prijzen belt u Oscar (na 19:00 uur) op: 075 - 628 60 30.

• Els Scholtens

Beste Oscar,

Graag zou ik willen weten of jullie ook op zaterdagavond 4 december eventueel langs kunnen komen en hoeveel de kosten zijn.

Wij wonen en Wormer en het betreft 2 kinderen.

Ik hoop gauw wat van je te horen!

Met vriendelijke groeten,

Els Scholtens

• maria arif

goedemiddag kunnen jullie ook zondagmiddag en anders hoelaat heeft u maandag nog plek we wonen in wormer met 2 kinderen 1 van 2jaar en 1 van 4 jaar en wat kost het bedankt van maria arif

• regel piet

hallo lieve mensen,

onze sint en pieten hebben nog enkele plekken vrij,

wij komen standaard met sint en 2 pieten

we nemen strooigoed mee en na afloop krijgen de kinderen een pieten diploma.

wij vragen voor een half uur 45 euro.

mocht u intresse hebben kunt u mailen of bellen naar louise 0618111768

louise_r30@hotmail.com

• patricia daas-kaart

Gaarne zou ik voor 5 december om ongeveer 1630 uur een sinterklaas huren in Wormer.

Kan dit nog?

• regel piet

Goedendag,

wij hebben op 5 december nog plaats van 16.20 tot 16.50.mocht u deze tijd geschikt vinden dan hoor ik het graag,u kunt ook bellen naar 0618111768.

groet louise

• patricia daas-kaart

patricia daas-kaart Schreef:

——————————————————-

> Gaarne zou ik voor 5 december om ongeveer 1630 uur

> een sinterklaas huren in Wormer.

>

> Kan dit nog?

Ik Zou dan graag op 5 december om 16:20 uur tot 16:50 uur jullie willen reserveren ik bel anders ook nog even.

Groeten Patricia

• Gesina

Beste Regelpiet,

Heeft u evt nog een plekje op die dag in Wormerveer?

Gr. Ineke