zoek sint en piet voor ijsselstein

  • fred

    wie kan mij helpen aan een sint en piet voor 5 december in ijsselstein tussen 7 en 8 voor bezoek aan huis .

  • stichtingvriendenvandetabberd

    Beste Fred,

    Is het Ijsselstein bij Utrecht? Wij hebben wel nog voor 1, 2, 3 en 4 december nog volop plak. Misschien is dit wel een optie voor u.

    Met vriendelijke groeten,

    Sint en Piet

  • Chantal Straver

    Zondag 30 november hebben we nog wel plaats voor u. U kunt mij bereiken op 0651695269 of Chantal_straver@hotmail.com.

  • sinterklaasteam Vianen

    Wij hebben nog plaats op 3 december.

    Kijk voor meer info op: www.planet.nl/~sinterklaasteam

    Hier staan ook al foto's op van bezoeken van vorige week. Dan weet u meteen wie er bij u over de vloer komen.

  • v.d.berg

    Beste Chantal,

    wij zijn nog op zoek naar een Sint en piet op zondag 30 nov. rond 15.30 - 16.00

    in Nieuwegein. Heb je nog plek en wat zijn de kosten?

    met vriendelijke groet,

    H. v.d. Berg

  • Cindy

    Beste stichtingvriendenvandetabberd,

    Zelf zoek ik ook een Sint en Piet voor za. 4 dec. a.s. te IJsselstein. Wat is jullie telefoonnr., zodat ik jullie kan bereiken?

    Groeten, Cindy

    stichtingvriendenvandetabberd Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste Fred,

    >

    > Is het Ijsselstein bij Utrecht? Wij hebben wel nog

    > voor 1, 2, 3 en 4 december nog volop plak.

    > Misschien is dit wel een optie voor u.

    >

    > Met vriendelijke groeten,

    > Sint en Piet

  • Sanne

    Dag Sint en pieten,

    Ik weet het, het is wat kortdag, maar ik bedacht mij vandaag dat het het wel leuk zou zijn om een Sint met Piet (of alleen pieten?) te laten komen dit jaar, nu onze oudste zoon waarschijnlijk voor de laatste keer gelooft. Hij is nu zeven.

    Is er toevallig nog iemand beschikbaar op zaterdag 4 december in Zenderpark? Al is het maar tien minuutjes.

    Ik ben heel benieuwd en hoop dat het lukt!

    Groetjes,

    Sanne

  • Pakjes-avond.nl

    www.pakjes-avond.nl

  • Frank

    Wij zoeken een Sint met pieten voor zondag 2 december zeg om 18.00,al is het maar even. Alvast duizendmaal dank.

  • Karin

    Ik zoek een sinterklaas voor 5 of 6 of 8 of 9 december in IJsselstein,

    wie is er nog beschikbaar en wat zijn de kosten?