ALLE DAGEN NOG PLEK! Ook 5e + 6e. 3e alleen Rotterdam en Barendrecht

• Pietenclub

Lieve ouders,

Lijkt het u leuk om Sinterklaas en 2 Pieten op bezoek te krijgen tussen 2 en 8 december? Mail dan gelijk voor een afspraak. De Pieten checken de mail elke dag en als u een telefoonnummer achterlaat wordt u snel gebeld. Deze hulpsinterklaas en Pieten zouden het heel erg leuk vinden om door heel Nederland te reizen, maar helaas moeten zij zich beperken tot de Hoeksche Waard. De kosten bedragen slechts 35 euro voor 20 minuten! Inclusief strooigoed! We hebben nog veel plaatsen vrij, ook op 5 (alleen voor 16.00 uur) en 6 december. Sinterklaas en de Pieten zijn alcohol- en rookvrij. Verder zijn ze kindvriendelijk. (Eén van de Pieten werkt dagelijks met basisschoolkinderen)

Woensdag 3 december maken we plaats voor mensen in Rotterdam centrum en Barendrecht.

Tot snel!

Met vriendelijk groet,

Sinterklaas en zijn Pieten

Wij zijn ook bereikbaar op 0651695269

• A den Ouden

Geachte Pieten en Sinterklaas.

Ik heb jullie site via internet gevonden.

Ik ben graag geinterseerd in jullie aanbod.

Ik wil graan sinterklaas vieren op 5 december.

Mijn naam is

Anita den Ouden

Rozenhout 38

2994 HN Barendrecht.

Telefoonnummer:0180849109

Mobiel: 0624249401

• Miep de Reuver

Beste Sint,

Ik zou graag op 5 december u willen ontmoeten voor mijn kleinkinderen bij ons thuis.

Als het kan om 16 uur in Barendrecht.

Zou dat voor u uitkomen??

Ik hoor graag of het u uitkomt.

Ik ben telefonisch bereikbaar op 0180-629315

mvg mw. M. de Reuver

• lola romijn

Voor een tennisvereniging zoeken wij een Sint op woensdag 1 december van 1700-1800 of deel hiervan

Ik hoor het graag

Lola Romijn

06 45 328 392

• Sjoerd Verweij

Geachte heer/mevrouw,

Ik vroeg me af of het nog mogelijk is om op 3 december een sint en piet te huren, voor een feestje in Barendrecht ergens zo rond een uur of drie,

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Verweij

• Mvr Gomes

Geachte meneer/mevrouw,

Wij zijn opzoek naar een sint en 2 pieten voor zaterdag 3 december rond 16.00 uur in Rotterdam Centrum. Ik zou graag willen weten of jullie beschikbaar zijn en wat de voorwaarden zijn.

Met vriendelijke groet,

Mvr. Gomes

• Vina

Graag, wil ik de Sint en zijn Pieten voor de1ste of 2 dec inhuren rond 16:00 uur zou geweldig zijn bent u nog hiervoor beschikbaar?

• karin de koning

zondag 1 december behoort niet tot de mogelijkheden?

groeten karin

• Helena

Goedemorgen!

Is er een mogelijkheid tot een bezoek van jullie hier in rotterdam Nesselande op 6 december?

Groetjes Helena

• de Jongh

wij willen sint en piet huren 5 dec ongeveer 6uur ons adres is van Beuningenhaven 66 Barendrecht tel 0180 851186 0622964405