Paard van Sinterklaas te huur

• Sonja Letter

Ervaren geheel wit paard te huur voor uw Sinterklaasintochten.

Paard heeft al meerdere intochten gedaan en is veel gewend.

Wij, eigenaars, blijven er naast lopen tijdens de optocht.

Prijs: 80 euro per uur incl. 10 km rondom onze woonplaats, vanaf 10 km reiskosten is het 0,50 eurocent per km.

13 november is al bezet.

Tel. 06 233 69 833

• Rene Marquard

Geachte heer, mevrouw

Voor het Sinterklaasfeest van GRAYDON Nederland BV zouden wij graag een schimmel (zonder Sinterklaas) willen huren op zaterdag 20 november 2010

Tijdstip aankomst: tussen 11.00 uur en 11.15 uur (van IKEA Amsterdam Z.O. naar Graydon gebouw)

Aantal kinderen: 90

Adres:

Hullenbergweg 250

1101 BV Amsterdam Z.O.

Telefoon: 020-5679999

e-mail: r.marquard@graydon.nl

Ik hoor wel wat de kosten zijn.

Bij voorbaat dank!!

Met vriendelijke groet

Rene Marquard

Graydon Nederland is een informatie en incassobureau waar 300 medewerkers werkzaam zijn.

Graydon is hoofdsponsor van Sparta Rotterdam

• Arie den Otter

Wij van stichting KRAK uit Krimpen a/d Lek willen graag meer info het betreft 17 Nov 2012

Met Vriendelijke groet

Arie den Otter

Kamillestraat 24

2931 TG

Krimpen a/d Lek

0180515894

0624167991

• show team the black riders

Wij hebben een vast contract met diverse gemeentes voor de intocht van sinterklaas op het moment dat hij aankomt en de twee weken daarna.

Met vriendelijke groet,

Show team the black riders

• show team the black riders

Mijn grote excuus wij hebben ook een schimmel en dacht even dat het om ons paard ging maar het is dus een andere, helaas kon ik het vorige bericht niet verwijderen dus bij deze meteen een tegen bericht.

• bert van dantzig

Hallo

Kan ik een wit paard bij jullie hueren voor aanstaande zondag het betreft een 12,5 jarig huwelijk ik wil als prins op het witte paard komen

het hele gebeuren neem t ongeveer een half ur in beslag

graag hoor ik van u

Vriendelijke grt

Bert van dantzig

0618610454

• A.R.

Verhuurt u uw paard nog? Want uw nummer bestaat mogelijk niet meer.

• Samantha

Hallo Sonja,

De advertentie van 2004 is al een tijdje geleden, alleen vroeg ik mij af of hij nog steeds geldt.

Ik ben werkzaam op een basisschool en wij willen dit jaar op 5 december Sinterklaas graag binnen laten komen op een paard.

Ook zie ik dat jullie of een van jullie meekomt als begeleider. Zou het mogelijk zijn, dat jullie of een van jullie als piet verkleed komt?

Waar komen jullie vandaan? Dan kan ik de prijs berekenen voor het aantal kilometers.

Graag hoor is zo snel mogelijk van u.

Met vriendelijke groet,

Samantha van Heijningen

c.b.s. het Lichtpunt

Binnengracht 4

3162 WD Rhoon

• Nico

Hallo mijn vraag is of jullie het paard ook verhuren voor een huwelijksaanzoek.

Ik woon in Zoetermeer en gaat om de datum 22 Oktober.

Graag contact met u over mogelijkheid en kosten.

Alvast bedankt

• san

Hallo, heb je al een paard gevonden? Anders weet ik een mooie schimmel. Grtjs