Pieten te huur regio Den Haag, voorburg, Leidschendam en Rijswijk

• Jumping Piet

Jullie zoeken vast nog naar 2 leuke grappige en muzikale pieten om samen met de kinderen het feest van Sinterklaas te vieren.

Stop met zoeken en boek ons. Wij zijn beschikbaar van 26 november t/m 5 december in de avonduren.

De kosten bedragen 15 euro voor een kwartier en 30 euro voor een half uur. Dat is inclusief strooigoed.

• dorith

wij zijn inderdaad op zoek naar twee leuke pieten op 5 december, liefst in de middag of vroeg in de avond. in leidschendam zijn er zeven kinderen van wie de hartjes vol verwachting kloppen. graag horen we van jullie.

Jumping Piet schreef:

>

> Jullie zoeken vast nog naar 2 leuke grappige en muzikale

> pieten om samen met de kinderen het feest van Sinterklaas te

> vieren.

>

> Stop met zoeken en boek ons. Wij zijn beschikbaar van 26

> november t/m 5 december in de avonduren.

>

> De kosten bedragen 15 euro voor een kwartier en 30 euro voor

> een half uur. Dat is inclusief strooigoed.

• Nelja

Kunnen jullie maandagavond om 19.00 uur?

Bellen kan via 06 52 654 903.

• Anja

Hallo Jumping Piet,

Zouden jullie bij ons langs kunnen komen op 5 december rond 17.00. (2 adressen in de buurt) We wonen in Leidschendam. We horen het graag.

Groeten

Anja

• priscilla

hallo had een vraagje of jullie nog een plekje hebben voor 5 dec.

voor op de Nehakade 114

2521pz den haag

Mijn tel is 0642238350

alvast bedankt priscilla

• Jeany

Beste Piet,

Voor zaterdag 3 dec ben ik op zoek naar een piet van 16:00 - 16:30 uur bij ons thuis.

Graag wil ik weten of het kan.

Groetjes, Jeany

• Natascha van kommer

Goeie avond ik vroeg me eigen af of jullie nog woensdag 4 dec een plekje hadden Gr Natas

• Natascha van kommer

Goeie avond ik vroeg me eigen af of jullie nog woensdag 4 dec een plekje hadden Gr Natas.

• Natascha van kommer

Goeie avond nog een X met Natas ik heb nog niets gehoord en ik wil graag woensdag 4 dec de pieten op bezoek om een uurtje of half 6 zal u mij anders even willen bellen op nummer 06 13753550 bedankt