sint in Houten e.o.

• Yuri

Beste Ed,

Heb je nog tijd op zondag 5 december in de middag ergens?

In de Sporen in Houten?

Groet,

Yuri

• Ed

Het enige wat ik nog heb is vanaf 19.30 uur.

• Brenda

Hallo beste Sint en Pieterbazen,

Ik ben op zoek naar een sinterklaas met pieten voor zondag 4 december 2011 (tussen 15:00 en 19:00 uur) voor ongeveer 20 minuten in Houten (Wijk De Sporen).

Heeft iemand nog een plekje in zijn drukke agenda vrij voor 4 kindjes (1,5/3/5/7 jaar) en wat zijn de kosten?

Groeten,

Brenda

• Ed

Hallo Brenda

4 december hebben wij nog plek 15.40 uur tot 15.50 uur; 16.00 uur tot 16.20 uur; 16.30 uur tot 16.50 uur; 17.00 uur tot 17.20 uur

Het beste kan jij mij even bellen, 6362133 (Houten)

Ed

• Brenda

Hi Ed,

Bedankt voor uw snelle reactie. Mijn voorkeur gaat uit naar 16.30 uur. Ik zal u morgen even bellen.

• Judie

Hoi,

Ik zoek een sint en 2 pieten voor zaterdag 3 december om half 7. We wonen in de wijk de Tuin in Houten. Ongeveer 20 minuten a half uur, voor 4 kinderen van 7,6,5 en 2. Is dit mogelijk en wat zijn de kosten?

Vriendelijke groet,

Judie

• Ed

Hallo Judie

Ik heb op zaterdag 3 december nog plek rond 19.15 uur tot 19,35 uur.

Kosten zijn € 40,-

Je kan mij bellen: 6362133

ED

• Judie

Beste Ed,

Graag. Je kunt het bevestigen wat mij betreft. Ik zal deze week even bellen met de bijzonderheden.

Groet, Judie

• annemieke

Hallo,

Ik weet dat ik erg laat ben met aanvragen maar ik probeer het toch nog, heeft u misschien nog tijd om zaterdagavond 3 dec. langs te komen? Wij wonen in Houten in de wijk het Water.

Groeten, Annemieke Bruggemann.

• ed

Hallo

Wij hebben alleen nog maar plaats op 3 december rond 20.45 uur. Verder is alles vol.

5 december is nog wel plek

groet

Ed