Sinterklaasbezoeken, regio Bergen op Zoom, Roosendaal en Steenbergen

• Bergse Pepernoten Brigade

Ook dit jaar verzorgt de Bergse Pepernoten Brigade huisbezoeken, bedrijfsbezoeken, verenigingsbezoeken en schoolbezoeken in de regio Bergen op Zoom, Roosendaal, Steenbergen e.o.

Indien u nog een Sint en Pieten zoekt voor in het weekend of door de weeks. Bij ons bent u aan het goede adres, Ook door de weeks hebben wij nog enkele plekken. Kijk via onze on line agenda op onze website waneer wij eventueel nog een plek hebben voor een bezoek bij u op het bedrijf of thuis.

De Bergse Pepernoten Brigade is gecertificeerd door het Sint Nicolaas Genootschap Nederland en tevens erkend keurmerkhouder van de stichting Vrienden van Sinterklaas

Voor meer informatie kunt u terecht op www.pepernoten.com of bel direct naar telefoonnummer: 06-55581324.

• suzanne dongen

goedenavond, sint en pieten. wij wonen sinds kort in dinteloord. door de verhuizing, zijn wij helemaal vergeten om tijdig een sint en pieten te huren.zouden jullie ons kunnen laten weten of er nog een plekje vrij is op 5 december. ik heb 5 kinderen beloofd dat de sint zou komen, en weet me dus echt geen raad want alles is al vol geboekt. ik hoop zsm van u te horen. met vriendelijke groet, suzanne dongen

• J.W.B. de Vries

Goedendag,

Wij, de personeelsvereniging van de Gebroeders Oomen Groep, zijn op zoek naar een sinterklaas en enkele zwarte pieten voor onze sinterklaasviering. Het plan was om dit te vieren op zaterdag 28 november 2009, ongeveer van 15.00 uur tot 18.00 uur (staat echter nog niet vast). Het betreft een groep van ca. 30 kinderen (inclusief ouders zal dat rond de 80 personen zijn). Zijn jullie in de gelegenheid dit voor ons te verzorgen?

Overigens bestaat de kans dat jullie door meerdere personen van ons PV-bestuur worden benaderd.

met vriendelijke groet,

Jan de Vries

jwbdevries@zonnet.nl

076-5034462

• C Nanne

Ik wil graag geinformeert worden over de prijzen en mogelijkheden voor sint bezoek.

Geplande datum 3 december tijd 1800 uuur.

• John Meerman

Ik ben van plan om 24 November as weer een sint nicolaas middag te organiseren in de kannebuis , er komen zo,n 20 kinderen .

hebben jullie de mogelijkheid om te komen ? is er een programma wat jullie bieden ? en niet onbelangrijk de kosten hiervan ?

vrgr

John Meerman 06.51423524