Te huur 2 zwarte pieten regio Den Haag

  • Ingrid Cloosterman

    Hebben jullie nog tijd op 5 december rond 17.00 uur, in de vruchtenbuurt te den haag,

    Groetjes, Ingrid

  • Esther

    Hallo Pieten Kelly en Chantal

    Wij vieren 1 december sinterklaas feest en zouden heel graag jullie willen inhuren om half 6.

    Er zijn 2 kleine kinderen van 5 en 7 aanwezig, een opa en oma en verder nog een aantal volwassene.

    We horen graag van jullie of het jullie lukt om te komen.

    Groetjes,

    Esther Mulder

    Tel: 0703220235

    0642621601

  • Agnes

    Hallo Kelly,

    Zoals elk jaar vieren wij Pakjesavond met ons gezin en opa's en oma's en oom en tante.

    Omdat het voor mijn zoon (6 jaar) waarschijnlijk het laatste jaar is dat hij gelooft en mijn dochtertje (ruim 1,5) nu juist alles gaat meemaken willen wij onze kinderen dit jaar een wel heel grote verrassing geven door Zwarte Piet (of 2 in jullie geval) thuis uit te nodigen.

    We wonen in een portiekwoning (bovenste etage) in oud-Rijswijk.

    Kan je mij z.s.m. laten weten of er nog mogelijkheden zijn op 5 december?

    Ik hoor het graag, alvast heel erg bedankt!!!

    gr. Agnes

  • Michel

    Beste Kelly,

    Achtentwintig november willen wij hier op de vestiging klein een sinterklaas feesje vieren. Wij gaan het vieren met kinderen van onze klanten die een tekening hebben gemaakt en die dan 28-11-2012 hun cadeau komen halen. Als jullie de kids kunnen entertainen en hun cadeaus zou willen uitdelen dan zijn wij al tevreden. En wij willen dat doen van 16:00 tot 17:30 kunnen wij dan op jullie rekenen?

    Mvg Michel

  • Esther mulder

    Hallo pieten, ik wil jullie graag inhuren voor zaterdag 1 december om 17.15

  • Esther mulder

    Hallo pieten, ik wil jullie graag inhuren voor zaterdag 1 december om 17.15 adres koningin wilhelminalaan 449 voorburg tel :0703220235. Ik hoor graag van jullie. Groetjes esther

  • Nel Meere

    Hallo,

    Is het nog mogelijk om 2 zwarte pieten te huren voor 5 december, een half uurtje tussen 2 uur en half acht?

    Groet,

    Nel Meere

  • Nel Meere

    Hallo Pieten,

    Sorry even nog een aanvulling op mijn aanvraag voor 5 december een half uurtje tussen 2 en half acht. Het is voor een meisje en jongetje van allebei 2 jaar. Mijn adres Waterspinhof 16 in Leidschenveen ( hoort bij Den Haag). Ik hoop dat het nog lukt!

    Groetjes,

    Nel Meere

  • Roy chedi

    Hallo,

    Zijn jullie al bezet aanstaande zondag 3 december om18.30uur?

    Zo niet, dan wil ik jullie graag inhuren voor een half uurtje.

    Het adres is Oude Kustlijn 53 in Ypenburg.

    Ik hoor graag van jullie.

    Mvg,

    Roy

  • Karuna

    Beste Pieten,

    Graag willen wij jullie huren op zondag 1 december 2012 om 18:30 uur.

    Adres: Oude Kustlijn 53

    2496 SK Den Haag

    Graag reactie terug of jullie deze dag beschikbaar zijn.

    Groet, Karuna