Hebben jullie nog tijd op 5 december rond 17.00 uur, in de vruchtenbuurt te den haag,
Groetjes, Ingrid
Hallo Pieten Kelly en Chantal
Wij vieren 1 december sinterklaas feest en zouden heel graag jullie willen inhuren om half 6.
Er zijn 2 kleine kinderen van 5 en 7 aanwezig, een opa en oma en verder nog een aantal volwassene.
We horen graag van jullie of het jullie lukt om te komen.
Groetjes,
Esther Mulder
Tel: 0703220235
0642621601
Hallo Kelly,
Zoals elk jaar vieren wij Pakjesavond met ons gezin en opa's en oma's en oom en tante.
Omdat het voor mijn zoon (6 jaar) waarschijnlijk het laatste jaar is dat hij gelooft en mijn dochtertje (ruim 1,5) nu juist alles gaat meemaken willen wij onze kinderen dit jaar een wel heel grote verrassing geven door Zwarte Piet (of 2 in jullie geval) thuis uit te nodigen.
We wonen in een portiekwoning (bovenste etage) in oud-Rijswijk.
Kan je mij z.s.m. laten weten of er nog mogelijkheden zijn op 5 december?
Ik hoor het graag, alvast heel erg bedankt!!!
gr. Agnes
Beste Kelly,
Achtentwintig november willen wij hier op de vestiging klein een sinterklaas feesje vieren. Wij gaan het vieren met kinderen van onze klanten die een tekening hebben gemaakt en die dan 28-11-2012 hun cadeau komen halen. Als jullie de kids kunnen entertainen en hun cadeaus zou willen uitdelen dan zijn wij al tevreden. En wij willen dat doen van 16:00 tot 17:30 kunnen wij dan op jullie rekenen?
Mvg Michel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?