Zwarte piet huren in Groningen/Drachten/Opende/Surhuisterveen?

• Pietje

Hallo,

Wilt u uw kinderen een top pakjes-dag/avond bezorgen? Huur dan voor 15/20 minuten een zwarte piet die cadeautjes komt brengen en een praatje met de kinderen houd. Voor €10,- per kwartier komt deze piet bij u langs. Strooigoed uiteraard ingebrepen.

• Jeanet Scholtens

Geachte heer/mevrouw,

kunt u mij bellen 050 - 3176600 voor een bezoek van zwarte piet op 5 december om ca. 14.30 uur op ons kantoor in Groningen.

Met vriendelijke groet,

Jeanet Scholtens

• Gea

Hallo… eh…. Pietje,

Graag wil ik je inhuren op vrijdag 5 december 2008. Als het kan om 19.00 uur.

Mijn verloofde zijn dochter komt maar 1x per 2 week en willen haar een extra leuke avond bezorgen.Ik hoop dat jij daarbij je steentje kan bijdragen. Hoor graag van je. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten, Gea.

• kwant

Hoi Piet,

Kom je ook in de wilp, groningen, op 7 december.

gr, Fam. Kwant

• shelley

kunt u ook op 5 dec ook bij on skomen wel savons uw knt contact opnemen met 0657356567 kunt het me laten weten met vriendelijke groet shelleykwant schreef:

>

>

>

>

• Bekkema

Wij zouden ook graag een bezoekje van zwarte piet willen.U kunt contact met mij opnemen via ekooiker@hotmail.com. Dan kunnen we verdere (contact) gegevens uitwisselen.

Vriendelijke groet,

Ellen Bekkema

• Bekkema

Wij zouden ook graag een bezoekje van zwarte piet willen.U kunt contact met mij opnemen via ekooiker@hotmail.com. Dan kunnen we verdere (contact) gegevens uitwisselen.

Vriendelijke groet,

Ellen Bekkema

• Annemarie

Hallo,

kom je ook naar ten boer? 6 december 's middags?

groetjes!

• bommel

Beste…

graag ontvang ik meer informatie over het huren van zwarte pieten voor vrijdag 5 december 2008.

met vriendelijke groet,

• Lillian

Hallo,

Ik zou graag een piet in willen huren voor 5 december.

Zou u contact met mij op willen nemen op 06-14499010

Bij voorbaat dank.

Met vriedelijke groet,

L. HahuryPietje schreef:

>

> Hallo,

>

> Wilt u uw kinderen een top pakjes-dag/avond bezorgen? Huur

> dan voor 15/20 minuten een zwarte piet die cadeautjes komt

> brengen en een praatje met de kinderen houd. Voor €10,- per

> kwartier komt deze piet bij u langs. Strooigoed uiteraard

> ingebrepen.