Bezoek van Sint en twee Pieten in de regio Hillegom, Lisse, Hoofddorp, Nw Vennep

• Sint en Piet op bezoek!

Voor het perfecte Sinterklaasfeest!

Bezoek van Sint en twee Pieten in Hillegom, Lisse, Lisserbroek, Bennebroek, Nieuw Vennep en Hoofddorp.

Wij zijn allen zeer gedreven amateur toneelspelers met jarenlange ervaring als Sint en Piet. Onze Sint is betrekkelijk jong en de Pieten worden uitsluitend door vrouwen gespeeld, daardoor zijn we bijzonder geschikt voor gezinnen/families met jonge kinderen. Maar ook oudere kinderen of een sinterklaasfeest met alleen volwassenen is geen probleem!

Onze standaard is minimaal 20 minuten (uitloop tot 25 minuten) voor 45 euro. Daarin inbegrepen uitgebreide voorbereiding per email en/of telefoongesprek; strooigoed en uiteraard serieuze, geloofwaardige, welbespraakte Sint Nicolaas en twee speelse, vrolijke en spontane zwarte pieten.

Wilt u meerdere pieten of wilt u een langer bezoek? In overleg is alles mogelijk. Bel of mail ons gerust voor meer informatie.

Tevens zijn wij beschikbaar voor bedrijven, sportverenigingen, winkels, kinderdagverblijven, peuterspeelzalen, BSO’s en clubhuizen.

Kosten en mogelijkheden in overleg.

Beschikbaar van 29 november tot en met 5 december.

sintenpietopbezoek@kpnmail.nl

06 28171848

• Eric Jansen

Hebben jullie op 5 december nog tijd voor een bezoek in Hoofddorp na 17:00 uur ?

• Sint en Piet op bezoek

Hallo

heel toevallig hebben wij nog plek in hoofddorp om stipt 17:00 uur vanwege een afzegging. we zouden heel misschien ook nog een bliksembezoek kunnen doen (10 minuten, 25 euro) rond 21:05, afhankelijk van waar u precies in hoofddorp woont.

Hans, namens Sint en Piet op bezoekEric Jansen schreef:

>

> Hebben jullie op 5 december nog tijd voor een bezoek in

> Hoofddorp na 17:00 uur ?

• Oma Hanita

Hallo Sint,

Mijn vraag is of u ook alleen 2 zwarte pieten, of 3, op huisbezoek laat gaan.

Zo ja, wat zijn dan de kosten en is er een mogelijkheid voor dat bezoek op 5 december om 18.00 uur?

De pieten moeten dan in Hoofddorp op bezoek bij oma en opa, waar dan 3 kleinzoons aanwezig zullen zijn. 1 in de leeftijd van 6 jaar en 2 van 1 jaar. Hun ouders zullen er ook zijn.

Ik hoor graag van U.

Met vriendelijke groet

Oma Hanita

• annie van buggenum

heeft u meschien 5 december nog tijd

• Lianne

Beste Sint,

Wij willen u graag ontvangen op 5 december. Heeft u dan nog tijd aan het eind van de middag dan wel begin van de avond? We zijn een gezin met twee kinderen in de leeftijd van 6 en 3 jaar oud.

Ik hoor graag van u,

Groetjes,

Lianne

• A. Stravers

Een goedenavond,

Heeft u wellicht nog een plekje vrij om zaterdag 5 december rond 1630?

groeten,

Alma

• Sint en Piet Bollenstreek

Wij hebben nog plek op 5 dec na 21.30 en voor 11 uur.

Op 4 dec en 6 dec zijn er ook nog mooie plekjes vrij.

sintenpietbollenstreek@hotmail.com

• Mir

Hallo, heeft u nog tijd op maandag 30 november rond 16:00 in Hoofddorp

Graag hoor ik van u,

Groet Mir

• Saskia

Goedemorgen,

Wij zijn nog op zoek naar een Sinterklaasbezoek op zondag 6 december. Het liefst

tussen vijf en zeven uur in de avond.

Kunt u mij laten weten of nog beschikbaar bent?

Het gaat om een gezinsbezoek met vier jonge kinderen.

Vriendelijke groet

Saskia Groot

06-28749358