Sinterklaas en Pieten voor Friesland

• Sinterklaas Friesland

Wilt u ook dit jaar weer verzekerd zijn van een schitterend sinterklaasfeest? Dan bent u bij ons aan het goede adres!

Sinterklaas en de pieten zijn alweer druk bezig om alle feesten voor te bereiden. Wilt u ook een spetterend feest neem dan contact met ons op!

Wij kunnen u van dienst zijn voor o.a.:

- Intochten

- Bedrijfsbezoeken

- Schoolbezoeken

- Vereniging en Stichting bezoek

- Winkelcentra's

- Huisbezoeken

- enz enz

Voor informatie en prijzen kunt u zeven dagen per week met ons contact opnemen op het nummer: 06-12490500.

U kunt ook op onze website kijken. www.sintenpiet-verhuur.nl

U kunt ook een kijkje nemen op onze website: Sint en Piet Verhuur

Onze sinterklaas en pieten zijn professioneel gekleed zoals als de sinterklaas intocht op TV! Door onze jarenlange ervaring bent u verzekerd van een professioneel feest!

Wilt u meer informatie neem dan contact met ons op.

* Wij zijn gecertificeerd door de stichting Vrienden van Sinterklaas!

• van der Linden

Goedenmiddag,

ik zou graag willen weten wat er zoal mogelijk is op het gebied van inhuren van sinterklaas plus pieten. Wij zijn geintresseerd in zowel een particulier als zakelijk evenement. Onze adressen liggen in triemen en driezum, friesland.

Plus welke data's jullie open hebben staan

wij horen graag,

vr gr

van der Linden

• sint en Piet Verhuur

Geachte van der Linden,

Wij willen graag met u alle mogelijkheden doorspreken.

Wij ontvangen dan ook graag uw telefoonnummer, of u kunt ons bellen op nummer: 06-12490500

Wij leveren diensten met Factuur!!

• Jolien Schotanus

Goedenavond,

Graag zouden wij van u vernemen of het mogelijk is om op zondag 4 dec. a.s. rond ca. 14.00 uur, 1 sint en 2 pieten bij ons (in Leeuwarden) thuis te laten komen.

Zo ja, wat zijn hiervan de kosten? En hoe lang blijft de Sint bij ons?

Graag horen wij van u.

Met vriendelijke groet,

Jolien Schotanus.

• Mascha

Geachte meneer, mevrouw,

Ik krijg helaas geen contact op bovenstaand telefoonnummer en de website is ook niet toegankelijk. Ik ben op zoek naar een Sinterklaas en Piet voor een huisbezoek op zondag 4 december rond 14:00. Ik hoor graag waar ik u kan benaderen voor informatie.

Met vriendelijke groet,

Mascha!

• Fam. Zijlstra

Wij zouden het leuk vinden als Sinterklaas op 3 december bij ons op bezoek zou willen komen. Is dat mogelijk?

Fam Zijlstra

Tjalleberd

• a van der wijk

hallo kan ik nog voor 1 december een sinterklaas met piet voor de avond 20 uur krijgen

• u brander

Zou sinterklaas 5 december een bezoek bij ons kunnen brengen?

ik hoor het graag.