Sint en 2 Pieten Zwolle E.O.

• diana de boer

hoi ik wou even vragen of u nog 5 december kunt komen in zwolle

en dat is dan toch een sint en twee pieten

en zou het dan mogelijk zijn tegen half 7

en wat is het bedrag

groetjes diana

• Bonnie

Hoi Chris,

Heeft Sinterklaas en z'n twee pieten tijd om bij ons op het bedrijf te komen op woensdagmiddag 1 december rond 16.00?

Hoe gaan jullie te werk? Laten jullie kinderen bij Sinterklaas komen of is er een soort showtje te verwachten?

En wat is jullie prijs voor zo'n 90 minuten bezoek?

Mvg,

Bonnie

• m reezigt

hallo,

wat zijn de kosten op 5 dec 's middags om 15 uur een half uurtje?

hoor graag van u

met vr gr m reezigt

• chamel van loenen

hoi ik vroeg mij af of ik ergens op internet fotos van jullie sint en pieten kan terug vinden?

• richard van der bend

hoi ik wou even vragen of jullie op 4 december tegen 6 uur

tijd hebben om langs te komen en

wil graag weten wat de kosten zijn.

hoop snel wat van u te horen

groet richard

• esther

Hallo,

Ik vroeg mij af of er nog plaats is voor een bezoek in Dalfsen op zaterdag 4 december tussen 17.30 en 19.00 uur

voor 2 pieten en een sint.

\Wat zijn de kosten?

groet esther

• F. Wortelboer

zondagmiddag 5 december vieren wij met ons gezin de verjaardag van Sint. Er zijn 4 kleine kinderen bij van 5, 3 en 1 (tweeling) jaar. Wat kost ong. 30 minuten bezoek van sinterklaas en 1 of 2 pieten? Wij wonen in Zwolle (Berkum). En: kan er nog geboekt worden?

• monique forrer

hallo,

wij vieren 4 december, rond 16.00 sinterklaas, en wilden graag en sinterklaas en pieten inhuren.

ik weet niet of jullie nog plek hebben en ben benieuwd wat de kosten zijn om jullie voor ongeveer 20 tot 30 minuten in te huren.

wij wonen in stadshagen.

groet monique forrer

• bas

hoi ik heb voor u kom pleet de sinterklaas en twee zwarte pieten voor een half uurtje voor maar 25,- euro met gratis strooi goed we komen graag bij aan bel me even voor een af spraak te maken gr bas tel 0621428079

• marieke

Hoi,

Ik las jullie advetentie.

Ik had een vraag, wat zijn de kosten en voor hoelang komen jullie.

Groetjes Marieke