Sint in Hengelo, Almelo en Enschede

  • Burgers

    Goedemiddag ,

    Heeft de Sint en zijn pieten nog tijd om op 5 december 's middags naar Almelo te komen?

    Zo ja, wat zijn dan de kosten?

    Met vriendelijke groet,

    Monique&Guus

  • bert drees

    hallo hebben jullie 5 decemcer nog tyd om langs te komen en ps.wat kosten jullie groetjes bert

  • mariejan

    hoi ik ben mariejan de moeder van rudy en eddy vroeg mij af of er nog een plekje was op 5 dec in boekelo liefst in de avond

    hoop snel nog wat te horen mvg mariejan

  • Mariette

    Hallo,

    Is het ook mogelijk om een Sint op donderdagavond 8 december te laten komen? Wij vieren dan nl. het Sinterklaasspel met 7 collega's.

    Samen met een andere collega willen wij onze manager door Sint laten aanspreken omdat ze ons graag voor de gek houdt.

    Het zal dan ook zeker niet langer dan een half uur duren. Graag hoor ik de kosten hiervan.

    Met vriendelijke groet,

    Mariëtte Bonvanie

  • Karin Mebius

    beste Sinterklaas en pieten,

    Heeft u nog tijd om ons op zaterdag 3 december te bezoeken en zo ja hoe laat?

    Kunt u mij ook doorgeven wat de kosten zijn?

    Met vriendelijke groet,

    Karin Mebius

  • familie kruijshoop

    Goede avond!! Wij zouden het heel erg leuk vinden als sinterklaas bij ons langs komt dit jaar! Graag horen we wat de mogelijkheden zijn voor woensdag 5 december aanstaande in de middag ? En wat de kosten zijn! Vriendelijke groeten familie kruijshoo

  • k oerbekke

    Hallo

    ik wou graag en sinterklaas en pieten naar almelo te laten komen op 2 december . als dat kan , wat kost dat?

    groetjes

  • Michelle

    Hallo,Is het mogelijk om voor zondag 2 december 2018 tussen 15.30 en 17.30 uur in Enschede (Speeltuin Hoogeland, Molukkenstraat) Sinterklaas met zwarte pieten te bestellen? Ik bel vanavond!Mvg Michelle Bouman.