Twee zwarte pieten huren omgeving alkmaar.

  • Anita

    Beste Jill,

    Zijn jullie op 4 december ergens tussen 17 en 19 uur in de gelegenheid om langs te komen in Alkmaar, Paltrokmolen (vlak bij Oudorp)?

    Ik hoor graag van jullie!

    Anita Swenneker

    06-23830607

  • Wieneke van Woerkom

    Beste Jill,

    Hebben jullie maandagavond 5 december nog tijd om langs te komen? (Alkmaar, Daalmeer)

    Wij hebben een zoontje van 4.

    Ik zag in de reacties dat jullie 18.30u al bezet zijn?

    Mocht dat niet doorgaan om wat voor reden dan ook zouden wij graag afspreken om die tijd, anders daarna graag!

    Graag hoor ik van jullie!

    Groetjes Wieneke van Woerkom

    06-53525699

  • Linda Koerts

    Graag ben ik benieuwd of jullie nog tijd en ruimte hebben om een klein meisje te verassen op sinterklaasavond of het weekend daarvoor.

    Vriendelijke groetjes Linda

  • Andreas Naber

    Hoi, Kunnen jullie morgen zaterdagavond 3 december een half uur Zwarte Piet zijn op het adres Laan van Rome 67, Alkmaar, Daalmeer? Groet Andreas Naber 06-22458980

  • tajinder

    Goedenavond meiden

    Ik las dat jullie thuis langs komen als pieten doen jullie dat dit. Jaar 2012 weer?

    Wij wonen in schagen is dit mogelijk? En kunnen we al datum en tyd afspreken?

    Mvg

    Tajinder

    Tajinderkamta_2@hotmail.com

  • jurg veldt

    zoek voor 5 dec pieten gr jurg

  • Jilliey@hotmail.com

    Hoi Jurg,

    Aangezien u geen emailadres heeft achtergelaten op deze discussie, kan ik geen bericht terug sturen.

    U kunt mailen naar: Jilliey@hotmail.com, dan kunnen we het bespreken. We hebben nog plaats op 5 december.

    Groeten Jill

  • marja

    Goedemiddag

    is het mogelijk dat jullie op 2 december bij ons langs kunnen komen?

    Van 15.30uur tot 16.00uur of van 15.00uur tot 15.30uur

    Ik verneem het wel

    Contact  marja.oud@esdege-reigersdaal.nl of 0623735073