Sint en zijn 3 pieterbazen regio Spikenisse,Hoogvliet,Rhoon enzv.....

• rianne

Goedenmorgen

Zijn jullie nog beschikbaar voor 5 december zo rond 17.00 uur en wat kost het?

Met vr.gr. Rianne

• Isabella

Heeft u nog plaats op zondag 4december om 16.00uur in Rhoon zou ook iets later mogen als u om 16.00 uur al bezet bent.

Hoop gauw iets van u te horen.

Vr. Gr. Isabella

• Bianca

Bezoeken jullie ook kinderen in Barendrecht? Zo ja, heeft u nog plek vrij op zaterdag 3 december?

Groetjes,

Bianca

• desiree

Hebben jullie zondag 4 december id middag nog tijd voor een bezoek in Rhoon?

Mvrgr Desiree

• LANCIA

hallo ik wilde graag sinterklaas huren met pieten voor 5 dec ik woon in hoogvliet zijn er plekken vrij

groetjes lancia

• sintenpieterbazen@live.nl

hallo Lancia,

Zou je mij kunnen mailen op sintenpieterbazen@live.nl…voor maandag 5dec 2011 is er plek wel plek laat me weten wat je wensen zijn

Hallo desiree,

Voor zondag middag 4 december is er nog plek rond 16:00,laat me weten wat je er van vindt.

(mail me eventueel op sintenpieterbazen@live.nl)

Hallo Bianca,

Wij komen zeker ook in barendrecht..Laat me weten hoe laat je graag in gedachten had..mail naar sintenpieterbazen@live.nl

Hallo Isabella,

Wij kunnen rond 16:45 langskomen..lat weten wat je er van vint.Graag mailen naar sintenpieterbazen@live.nl

Hallo Rianne,

Voor maandag 5 December is er plek om 17:00,de kosten hiervoor bedragen €35,- voor 20min(€45 voor een half uur).inclusief strooigoed..

..mail maar naar sintenpieterbazen@live.nl wat er eventueel nog voor wensen zijn