2 Zwarte pieten Bieden zich aan Lingewaard en omgeving

• Planning Piet

Hallo

Wij zijn 2 zwarte pieten (man 23 vrouw 28), en wij zijn nog beschikbaar voor mensen die hun sinterklaas feest willen op leuken met de komst van 2 zwarte pieten. Zowel particulieren als bedrijven scholen en sportverenigingen.

Wij zijn beschikbaar van 13-11 tot en met 6-12.

15 min € 25

30 min € 40

Deze prijzen zijn inclusief strooigoed en 1 cadeau uitpakken met de kinderen . Maximaal 5 kinderen per bezoek meer kan maar dan in overleg. voor de avond te boeken en in overleg eventueel ook overdag te boeken. wees er snel bij want vol is vol. Dus kom je uit Huissen, Bemmel, Gendt, Doornenburg, Haalderen, Heteren, Elst, Driel, Elden Of Arnhem, aarzel dan niet en bel of mail met de planning piet

0647896620

planningpiet@live.nl

Met vriendelijke groet,

De Planning Piet

• Saskia

Hallo,

Heb je nog plaats op 3 december,

Met vriendelijke groet,

Saskia

• Planning Piet

Hallo Saskia,

Op 3 december hebben we nog wel een paar plaatsen vrij. Stuur even een mail naar planningpiet@live.nl.

Zet daar even een voorkeurs tijd in en de plaats en dan de duur van het bezoek dan gaat het goed komen.

Groeten van de Planning Piet

• Lia

Hallo Planing Piet,

Ik ben nog op zoek naar 2 pieten voor 30 november rondt 19.00 uur.

Als je kunt hoor ik jet graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Lia

• Peter

Beste Planning Piet,

Heb je nog plaats op 5 december tijd maakt ons niet zo veel uit. ik hoor hopelijk van u.

groeten Peter

• Jessica

Beste Planningpiet,

Graag zouden wij zien dat jullie op 5 december bij ons langs komen als u nog plek heeft. zou u even wat willen laten weten.

Jessica

• Renate Hollander

Hallo planingpiet,

Graag zouden wij u willen inhuren op 3 dec om 18.30 uur, hoop dat dat nog kan?

Ik hoor graag van u terug.

Mvg Renate Hollander.