Sinterklaas en zwarte piet voor omgeving Almere (inclusief Blaricum, Huizen, Muiden, Weesp en Lelystad)

• Sint en Piet Almere

Nog op zoek naar een gezellige Sinterklaas en zwarte piet in Almere? Bel snel met de afsprakenpiet op 06-55341142 of mail hem op sintsagenda@gmail.com.

Onze jarenlange ervaring, gezelligheid en betrouwbaarheid resulteert in vroege boekingen van onze vaste klanten. Vorig jaar december hadden wij al ruim 20 boekingen gereserveerd staan voor 5 december 2011 en de dagen ervoor. Neem snel contact met ons op voor de mogelijkheden en de nog beschikbare tijden. Jaarlijks bezoeken wij winkelcentra, scholen, kinderdagverblijven, bedrijven, sportverenigingen, verzorgingstehuizen en particuliere gezinnen om er een onvergetelijk leuk feest van te maken voor jong en oud.

Jarenlange ervaring

Professionele kleding

Gegarandeerd rook- en alcoholvrij

Inclusief ruim voldoende strooigoed

In principe komen wij alleen in Almere (Almere Stad, Almere Buiten, Almere Haven, Almere Poort, Almere Hout), maar indien er elders voor langere tijd achter elkaar gepland kan worden dan is het zeker bespreekbaar.

Ondanks de economische crisis zijn de prijzen ongewijzigd t.o.v. vorig jaar!

Neem vandaag nog contact met ons op om uw reservering definitief te plaatsen zodat u zeker bent van een geslaagd Sinterklaasfeest!

Met vriendelijke pepernoot,

De afsprakenpiet

Tel: 06-55341142

Mail: sintsagenda@gmail.com

• Sint en Piet Almere

Op 5 december hebben wij nog maar enkele plaatsen vrij.

Neem contact met ons op voor de laatste mogelijkheden.

De afsprakenpiet

• Denise & kids

goedemorgen afsprakenpiet

hebben jullie misschien nog een plekje vrij op 5 december in de avond? in almere hebben wij nu al twee keer een sinterklaas met twee zwarte pieten gehad die steeds dronken en vervelend waren dat is echt niet leuk en ook de kinderen merken dat meteen. toen zag ik jullie advertentie en heb ik jullie meteen gemailt

ik heb ook jullie voicemail net ingesproken.

ik hoop snel wat te horen.

groeten,

denise & kids

• Sint en Piet Almere

Beste Denise,

We zijn goed langs elkaar heen aan het bellen, ook bij jou kreeg ik net je voicemail.

Op 5 december hebben wij 's avonds nog maar weinig ruimte, overdag hebben wij nog wel enkele plaatsen beschikbaar.

Het is vervelend dat niet alle (hulp)sinterklazen en pieten zich gedragen zoals zou moeten. Bij ons ben je er zeker van dat je alleen maar positief verrast kan worden. Wij hanteren zo veel mogelijk de uitgangspunten beschreven in NEN 0512:2010-norm. Indien u wilt weten wat er precies in beschreven staat, dan kunt u contact met ons opnemen.

Bel mij nog even terug en dan zien wij elkaar 5 december.

De afsprakenpiet

• Remco Zandstra

Sint,

Wij willen jullie graag boeken op 5 december voor een uurtje, is dat nog mogelijk. Ik snap dat wij laat zijn, maar onze andere Sinterklaas heeft afgezegd. Via een collega werd u aangeraden.

Ik hoop snel iets van u te horen.

Groet,

Remco

• Sint en Piet Almere

Beste Remco,

Wij hebben nog maar zeer beperkt ruimte op 5 december.

Bel mij anders op 06-55341142, dan kunnen we samen even kijken hoe het het beste gaat passen.

De afsprakenpiet

• Sint en Piet Almere

Zaterdag 26 november VOL

Zondag 27 november VOL

Woensdag 30 november bijna VOL (nog 2 plaatsen vrij)

Vrijdag 2 december bijna VOL (nog 1 plaats vrij)

Zaterdag 3 december nog enkele plaatsen vrij

Zondag 4 december bijna VOL (nog 2 plaatsen vrij)

Maandag 5 december nog enkele plaatsen vrij

• Jacqueline Frenken

Beste Sinterklaas,

Zou u nog een plekje hebben voor een bezoek aan huis op zondag 4 december rond 17:00 uur? Dan zitten er 5 kindjes met hun ouders met smart op u te wachten!

Wij willen ook graag weten wat de kosten van het huisbezoek zijn en of u met één of twee pieten komt.

Oh ja, wij wonen in Blaricum.

Belt u (06 -55 77 1601) even of een mailtje?

Alvast heel hartelijk dank,

Jacqueline

• Sint en Piet Almere

Beste Jacqueline,

4 december zitten wij helaas helemaal vol. Wij kunnen dan dus niet meer naar blaricum komen. Exuus, misschien een volgend jaar.

De afsprakenpiet

• richard

Best Jacquline,

Helaas kunnen wij ook niet meer langs komen op 4 december.

Met vriendelijke groet,

Sint Richard