Sinterklaas en 3 Pieten op huisbezoek omg Capelle ad ijssel, nieuwerkerk, zevenkamp, ommoord, nesselande

  • Sint & Co

    ]Daar wordt aan de deur geklopt, wie zou dat zijn?

    Wat zou het toch een super verrassing zijn, en natuurlijk zullen de kinderen hun ogen niet geloven wanneer

    Sinterklaas en zijn Pieten bij hun voordeur staat. Samen zullen zij er 30 minuten lang voor zorgen dat de kinderen het mooiste feest van het jaar beleven.

    Tijdens ons bezoek is er van alles mogelijk, zo kunnen wij

    bijvoorbeeld opa in de maling nemen, gezellig dansen en liedjes

    zingen, de pakjes bezorgen, de schoen van vader vullen of gewoon lekker moeders de stuipen op het lijf jagen.

    Maar natuurlijk zijn wij er ook om aan uw wens te voldoen. Graag horen wij dan ook van u wat de wensen zijn. Heeft u geen speciale

    wensen dan zorgen wij er voor dat het een feest wo rdt om nooit te vergeten!

    Sinterklaas en 2 Pieten

    Huisbezoek van 30 minuten

    Kosten: € 75,00 incl. Lekker vers snoepgoed , reiskosten, muziek en act.

    Wij komen op huisbezoek op Zondag 1 December, Woensdag 4 December en natuurlijk Donderdag 5 December

    Wij zijn te boeken in de regio's:

    Rotterdam Alexander, Rotterdam Zevenkamp, Rotterdam Nesselande, Rotterdam Ommoord, Rotterdam s Gravenland, Capelle aan den IJssel en Nieuwerkek aan den IJssel.

    Een bedrijfsbezoek van Sinterklaas en zijn Pieten.

    Hoe leuk zou het zijn om een ochtend of middag met uw bedrijf

    ouderwets te gaan genieten van Sinterklaas en zijn Pieten.

    Natuurlijk doet de Sint en zijn Pieten ieder jaar hun best om alles van een leien dakje te laten lopen.

    Helaas loopt er toch net als ieder jaar iets mis met bijvoorbeeld de cadeautjes , hun aankomst, of het strooigoed.

    Wat zal het probleem dit jaar zijn?

    Voor uw bedrijfsbezoek heeft u daar zelf de keus in, en kunnen we samen met u doornemen wat de e.v.t. mogelijkheden zijn.

    Bij het bedrijfsfeest komt Sinterklaas samen met twee Pieten op

    bezoek. Natuurlijk is het ook mogelijk om extra Pieten bij te boeken.

    U kunt ons natuurlijk ook inhuren voor uw vereniging ,school , Kinderdagverblijf of winkelcentra.

    Voor verdere informatie en prijzen, kunt u contact met ons

    openen via:

    sintenco@hotmail.com

    Met de hartelijke pepernoten groeten , Team Sint &CO[/center

  • Karel Leurs

    Dag Sint en Co,

    Als er nog plek vrij is op 5 december in de avond, dan wil ik graag reserveren.

    Ik hoor wel,

    Karel Leurs

    Capelle aan den IJssel

  • Han

    Zijn jullie ook dit jaar te boeken?

    Graag hoor ik van jullie, groet Han

  • M.Capitain

    Hallo,

    Even een vraagje, zijn Sint en Piet nog te boeken voor 5 december tussen 18.00 - 1830?

    Met vriendelijke groet,

    Martine Capitain-Schellaars

    Capelle Schollevaar

  • Bianca de raad

    Goeie dag,

    Wij zijn op zoek naar een Sint met pieten voor in groot IJsselmonde nu wilde ik weten of u ook hier kwam . Zo ja of er dan nog een plek open was voor 5 dec rond de klok 19.00 ik hoop snel van u te horen

    Met vriendelijke groet Bianca de raad

  • aziem

    Beste Sint en Piet,

    Zijn jullie beschikbaar op 5 dec rond 20.30 uur?

    Ik hoor graag van u.

    Mvr

    Aziem

  • Andrea

    Beste Sint en Piet,

    Zijn jullie beschikbaar op 5 december om 14.00?

    groetjes

    Andrea