te huur sinterklaas en 2 pieten alkmaar en omgeving

  • regel piet

    het telefoonnummer bij deze advertentie is gewijzigd.het goede nummer is 0618111768

  • marjolein Cernëus

    Beste,

    Graag zouden wij een sint met 2 pieten willen huren bij ons thuis.

    De vraag is; wanneer zijn jullie nog beschikbaar??

    Met vriendelijke groet,

    Marjolein Cernëus

  • H. van Wijk

    Hallo beste Sint,

    heeft u nog wat tijd om op 5 december rond een uur of 3 met 1 of 2 pieten bij Marnix van 7 en Fenna van 5 langs te komen ???

    Ze zijn dan bij hun opa's en oma's in Castricum.

    Groeten van

    oma van Wijk

  • regel piet

    Ik heb op 5 december nog plaats van 14.50 tot 15.20 tijd voor een huisbezoek,

    mocht u ons willen boeken bel dan naar louise 0618111768 of mail naar louise_r30@hotmail.com

    groet louise

  • regel piet

    u kunt het beste telefonisch of via de mail contact opnemen voor de dagen en uren dat wij beschikbaar zijn.

    groet louise

    louise_r30@hotmail.com

    0618111768

  • Larissa

    Beste,

    Komen jullie ook nog op 7 december? Zo a, hebben jullie nog tijd om in de avond naar Heiloo te komen voor 3 kindjes? Wat zijn de kosten? Hoor het graag!

    Mvg,

    Larissa

  • regel piet

    hallo larissa,

    wij hebben 7 december plaats mischien beter al je even belt naar nummer 0618111768

    groet louise

  • Jeroen

    Ik probeer jullie te bellen maar beide nummers zijn niet in gebruik

    Ik heb op 2 december van half 11 tot half 2 een sint en 2 pieten nodig, hebben jullie die dan beschikbaar.

    mvg

    Francisca

  • marja

    goedemiddag

    Is het nog mogelijk om een Sint en roetveegpieten te huren op 2 december tussen 15.30uur en 16.00uur

    Contact opnemen met Marja Oud

    marja.oud@esdege-reigersdaal.nl of 06 23735073

  • marja

    goedemiddag

    Is het nog mogelijk om een Sint en roetveegpieten te huren op 2 december tussen 15.30uur en 16.00uur

    Contact opnemen met Marja Oud

    marja.oud@esdege-reigersdaal.nl of 06 23735073