Sint en Pieten in de regio Deventer, Apeldoorn, Zutphen

  • Sint en Piet verhuur Deventer

    U bent natuurlijk als particulier nieuwsgierig hoe een bezoekje van de Sint bij u thuis eruit ziet. In het onderstaande voorbeeld schetsen wij een mogelijke situatie. Natuurlijk kan het per bezoek verschillen, aangezien er bij elk bezoek andere situaties kunnen ontstaan. Wij spreken als sinterklaasteam namelijk van te voren af hoe het bezoek er in grote lijnen gaat uitzien, maar veelal moet er geimproviseerd worden. En dat is iets waar wij zekers niet de slechtsten van zijn.

    Voorbeeld

    De pieten komen uw huis binnen en zullen rijkelijk delen met strooigoed. Natuurlijk bent u al begonnen met het zingen van sinterklaasliedjes zoals: Sinterklaasje kom maar binnen…. Na de pieten komt de Goed Heiligman in hoogst eigen persoon uw huis binnen. Wat zullen de ogen van uw kinderen toch groot worden wanneer ze zien dat de echte sint bij hun thuis is.

    Wanneer de sint eenmaal plaats genomen heeft op zijn stoel komt het grote boek te voorschijn (waarin informatie staat over de aanwezigen die u van te voren naar ons hebt toegestuurd). Een voor een zijn de aanwezigen aan de beurt voor een gesprekje met de sint. Na afloop krijgen ze natuurlijk wat lekkers/een kleinigheidje van de pieten.

    Na deze bezigheden is het bijna tijd dat de sint weer moet gaan. Tussen de verschillende gesprekjes door zullen de pieten de gekste capriolen uit halen. U wordt hier natuurlijk bij in betrokken. Na de gesprekjes bestaat er de mogelijkheid tot het maken van foto’s van de aanwezigen met sinterklaas en zijn pieten.

    Bij de meeste huisbezoeken worden de kado’s pas na ons vertrek verdeeld. Bij een bezoek dat langer duurt dan een half uur bestaat de mogelijkheid dat de Sint de kado’s uitdeelt.

    Prijzen (incl. btw en strooigoed)

    Een huisbezoek van 2 zwarte pieten voor 20 minuten: €30,-

    Een huisbezoek van sinterklaas met 2 pieten voor 20 minuten: €40,-

    Een huisbezoek van sinterklaas met 2 pieten voor 30 minuten: €50,-

    Een extra zwarte piet kost €10,- extra

    Langer dan de hierboven genoemde tijden is natuurlijk ook mogelijk in overleg, op 5 december doen we alleen huisbezoeken in Deventer.

    Het kan zijn dat de Sint meerdere pieten onder zijn hoede heeft. U betaalt geen extra kosten als er meer pieten meekomen dan afgesproken.

  • Reint Laan

    Hallo,

    Wij zoeken voor 5 december 2013 omstreeks 17.00 uur een leuke sinterklaas met pieten voor een bezoek van plm 15 tot 20 minuten in de plaats Deventer, Wijk blauwoord. Adres: Zandkever,

    Wij horen graag of dit mogelijk is.

    Mvg

    Reint Laan

    Lansinkweg 5

    7553AG Hengelo

  • Jara

    Is dit nog beschikbaar ? Voor 2 dec 15.00 in zutphen ? 2018

  • Richard

    Halo 

    ik zou graag willen weten of de Sint nog tijd heeft op 5 dec om even langs te komen in Deventer dit dan in de avond 

    dank u ik hoor het wel

  • soukaina

    Hallo ik ben Soukaina en ik organiseer dit jaar het Sinterklaasfeest voor het kinderdagverblijf waar ik werk. Ik heb 2 pieten nodig op 27 november om 09:45 tot 10:45. Ons kinderdagverblijf bestaat uit 2 groepen en het is dan de bedoeling dat de pieten op elke groep een half uurtje op bezoek komen. Wij bevinden ons in het centrum van Zutphen. Ik hoop dat er op die datum nog een plekje voor ons vrij is en daarom hoop ik snel iets van u te horen! U mag mij gewoon een mailtje sturen en misschien kunnen we aan de hand daarvan telefonisch contact opnemen. Groetjes Soukaina 

  • Chris

    Ik wil graag 2 pieten op zaterdag 3 december 19.30 uur in Zutphen

  • Patricia

    Hallo,

    Doen jullie nog Sint & Piet bezoeken aan huis? Als jullie dit nog doen, zouden jullie dan zaterdag 3 december kunnen?

    met vriendelijke groet,

    Patricia Rouwenhorst

  • L.i

    Ik ben op zoek naar 2 zwarte pieten die s,avonds op 3 December een huis bezoek kunnen doen, in Zutphen.Hoor graag van u.

  • L.i

    Ik ben op zoek naar 2 zwarte pieten die s,avonds op 3 December een huis bezoek kunnen doen in Zutphen Hoor graag van u.

  • Claudia

    Ik ben al even opzoek naar een sinterklaas en Piet die bij ons langs wilt komen in Deventer.

    Hopelijk vind ik op deze manier 1.

    Dag, tijd kunnen we altijd wel uitkomen.

    Ik ga duimen dat er een reactie komt