2 gezellige, leuke zwarte pieten omg. ALKMAAR

• Jilliey@hotmail.com

Hallo allemaal!

Twee leuke, gezellige en enthousiaste pieten op bezoek tijdens de Sinterklaastijd? Dat kan! Wij komen graag langs tussen 16 november en 5 december in de omgeving van Alkmaar.

Vaste dagen zijn:

- 30 november

- 1 december

- 5 december

Voor andere dagen kunt u altijd mailen.

We zijn twee ervaren zwarte pieten. We komen al een aantal jaar bij mensen thuis en zijn aanwezig bij andere sinterklaas activiteiten. Ook werken we in het dagelijks leven met kinderen.

Voor dit jaar hebben we weer een leuk programma met gekke capriolen en natuurlijk nemen wij, zoals alle zwarte pieten doen, pepernoten mee!

Eventuele cadeaus komen natuurlijk van “sinterklaas”, maar wij kunnen wel meehelpen uitdelen, mee naar binnen nemen enz.

Verder hebben wij het ‘grote boek van Sinterklaas’ mee waaruit wij een stukje kunnen voorlezen. (Deze tekst kunt u van te voren aan ons mailen.)

Dus wilt u een gezellige middag of avond met ons en uw kinderen beleven, neem dan contact met ons op.

Dit kan via de mail: Jilliey@hotmail.com, of telefonisch (stuur dan even een mail voor het telefoonnummer).

U mag ook hieronder een bericht achter laten (MET TELEFOONNUMMER OF EMAILADRES zodat wij kunnen reageren)

Geef hierbij de datum en een tijdsindicatie aan. Later bespreken we dan natuurlijk alle details.

Deze zwarte pieten vragen, net als voorgaande jaren, voor een kwartiertje grappen en grollen €25 en voor een half uur €40,-.

Sinterklaas heeft helaas nog geen eigen tankstation, dus voor huizen buiten Alkmaar, zullen wij wel enige reiskosten in rekening moeten brengen. (Die worden berekend aan de hand van het aantal km. die wij moeten rijden)

Tot snel!

• Danielle de Jongh

Hallo

Wij zijn op zoek naar 2 zwarte zwarte pieten op 5 december om 17 uur. Hebben jullie nog plek ?

Ik hoor graag van jullie of jullie vrij zijn.

mvg Danielle de Jongh

• Jilliey@hotmail.com

Hallo Danielle,

Aangezien u geen emailadres o.i.d. Erft achtergelaten kan ik alleen op deze manier reageren. Op 5 december om 17.00 uur hebben wij geen plaats meer, iets later wel. Als u uw emailadres hier achterlaat of mij mailt: Jilliey@hotmail.com kunnen we dit eventueel bespreken.

We horen het graag,

Groeten Jill

• Danielle de Jongh

Hallo Jill,

Ik dacht dat ik mijn emailadres had ingevuld maar niet helemaal goed gegaan. Ik hoor graag van je welke tijden het dan wel mogelijk zijn.

mvg Danielle

emailadres : j.jongh4@upcmail.nl

• Jilliey@hotmail.com

Nog enkele plaatsen beschikbaar!

- Zaterdag 30 november nog plaats voor bezoeken

- Zondagochtend 1 december nog enkele plaatsen evenals zondagavond.

- Donderdag 5 december nog plaats na 19.00 uur.

Dus boek snel!

Mail naar: Jilliey@hotmail.com of reageer hieronder (voeg dan ook uw emailadres toe in het bericht)

• jose

Beste sint en piet,

Zouden jullie bij ons langs kunnen komen in oudesluis(vlakbij schagen) op 30 november?

Mijn email: yo-ceetje80@live.nl

Alvast bedankt!

Mvg Jose

• EBoendermaker

Wij willen graag twee pieten voor zaterdag 30 november om ongeveer half vijf .

• Jilliey@hotmail.com

Beste E Boendenaket,

Wij zijn nog beschikbaar om die tijd.

Helaas kunnen wij u op deze manier niet bereiken.

Als u uw emailadres hier plaats kunnen wij contact met u opnemen. Uw emailadres is nu afgeschermd.

U kunt ook contact met ons opnemen door te mailen naar Jilliey@hotmail.com

Met vriendelijke groeten,

Jill Erkamp