Ermelo, Putten, Harderwijk, e.o.

• Arjen Zomer

Wilt u contact met mij opnemen over het inhuren van een Sint en Pieten op woensdag 1 december.

Alvast bedankt.

Met vr gr

Arjen Zomer

• agendapietje

Mochten onze collega's vol zitten, wij hebben nog diverse mogelijkheden. Ons mailadres: agendapietje12@gmail.com

• Rikus Roseboom

Hallo,

Kunnen jullie een sinterklaas en een of twee zwarte pieten verzorgen op zaterdag 4 december in de namiddag op het adres Kastanjelaan 21 in Putten??

In afwachting van een berichtje hierover,

groetjes,

Rikus Roseboom,

0341 353349

0649251468

• agendapietje

Goeiemorgen, hier Agenda Pietje vanuit het grote Pietenhuis. Mochten onze collega's geen plaats meer hebben, wij hebben nog plek

op 28-11, 1-12, 3-12, 4-12 en 5-12. voor huisbezoeken, bedrijf, winkel, school, vereniging, buurtfeest e.a.

Ons mailadres is agendapietje12@gmail.com

• richardkoel@hotmail.com

ik zoek een sint en piet voor 4 december as in harderwijk. tussen 4 en 5 uur smiddags. hebben jullie dan nog plek ?

graag hoor ik van jullie

r koel tel 06 22966999

• henriët Dijkgraaf

Een hele goede middag!

Op zaterdagavond 3 december houden wij sinterklaasavond met onze familie.

Is het mogelijk dat jullie ons een bezoekje brengen?

Zoja, het liefst rond 7 uur (dan zijn de kids nog goed wakker)

Wat kost ons dat?

Ik hoor graag van u!

• Paula Koppert

Beste hr. Wilderman,

Wij verblijven in het weekend van 3/4 dec. in hotel “Heerlickheyd”in Ermelo en vieren 3 dec. daar ook het Sinterklaasfeest met onze fam. Dit doen wij in een apparte ruimte van het hotel. Onze vraag of u ons om 17:30 een bezoekje kan komen brengen? Het zou om een half uurtje gaan..

Vr. groeten, Paula Koppert

• P. Koppert

Beste,

Wij verblijven met onzen fam. in hotel 'heelickheyd" in Ermelo en wij zoeken voor 3 dec. nog een Sint die een half uurtje bij ons langs wilt komen om 17.30? Wij hebben 11 kinderen.

Vr. groeten, Paula Koppert

• Agenda Pietje

Laatste plaatsen van ervaren, verzorgd en enthousiast Sint team Midden Nederland, voor meer informatie: agendapietje12@gmail.com

• Zwarte Piet

Nog enkele plekken vrij, dus boek snel op www.sinterklaascentraleharderwijk.nl