Ermelo, Putten, Harderwijk, e.o.

• J. van der Waaij

Goeden dag

Is er nog een mogelijkheid dat er en sint en piet(en) komt aan huis op zondag 4 dec?

omstreeks 15 uur

aan de Bunschoterweg in Nijkerk?

Graag lees ik een reactie

met vriendeljke groet Jannie van der Waaij

• agendapietje

Goeieavond, mochten onze collega's vol zitten: wellicht hebben wij nog plek, we zijn vooral actief rondom Amersfoort (Nijkerk). Ons mailadres is agendapietje12@gmail.com, we mailen u graag alle mogelijkheden, foto's en beschikbaarheid. Met Spaanse groetjes, agendapietje !!

• Eisa Ho

Ik zou graag een Sinterklaas verjaardag willen geven voor mijn zoontje op zaterdag 1december dit jaar in hulshorst.

Er zijn ongeveer rond de 10kindjes die Sinterklaas kennen :-) en die graag op de schoot willen en ongeveer 5-7 kleine baby/peuter die Sinterklaas nog niet snappen maar wel met de Sint en Pieten op de foto willen en misschien op de schoot durven.

Mijn vragen zijn:

Komt u in hulshorst?

Hoeveel tijd moet ik boeken als u kan komen?

Hoeveel tijd van te voren moet ik boeken?

Ik zag dat u strooigoed heeft, is het mogelijk dat wij u cadeaus geven die voor de kinderen bestemd zijn, maar dat u dat geeft zodat zij denken dat het van de Sint afkomt?

Ik las 15euro per kwartier is dat incl. Reiskosten?

Ik verneem graag uw reactie.

• Opdam

Kunt u kontakt opnemen ik wil een sint en pieten inhuren voor min 1 uur.

VGR

• Sint en Piet huren in Gelderland

U kunt ook eventueel contact nog opnemen met info@sintindoornspijk.nl

• agendapietje

Goeieavond. Wij hebben nog diverse mogelijkheden voor bezoek aan bedrijf-thuis-vereniging-winkel e.a. voor omgeving Nijkerk-Putten-Ermelo-Hardewijk van 17-11 t/m 5-12. Voor alle info,website en foto's mail met agendapietje12@gmail.com

• sheila

goede avond wou graag weten wat een sint en 2 pieten kost om te huren in harderwijk. zou uw mij dit aub zsm laten weten.

gr .sheila uit harderwijk

• SinterklaasHarderwijk

Dit jaar komen wij weer langs bij kinderen voor huisbezoeken.

Onze tarieven zijn als volgt:

Huisbezoek sinterklaas met 2 pieten: 20 minuten incl. strooigoed 50 euro.

Huisbezoek sinterklaas met 2 pieten: 30 minuten incl. strooigoed 70 euro.

Zie onze advertentie voor meer informatie en foto's of bel mij persoonlijk op 0626401713

Groeten Sinterklaas en de Pieten.

http://www.marktplaats.nl/a/diversen/sinterklaas/m678753988-sinterklaas-met-pieten-in-de-omgeving-van-harderwijk.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

P.S. Wij roken, drinken niet en zijn drugsvrij!

• Lissette

Hallo,

Heb een vraagje wil graag Sinterklaas en zwarte piet inhuren voor do 5dec voor een half uur na 5 uur en voor half 7.

Is dit nog mogelijk?

Alvast bedankt voor uw reactie!

Groetjes lissette

• info@sinterklaasingelderland.nl

Beste Lisette,

Wij kunnen op 5 december ook nog komen. zie onze website www.sinterklaasingelderland.nl