Sint en zijn 2 pieten hebben plek vrij! ROTTERDAM: 1,2,3,4,5 dec

• van Wijk-Shahbazy

Beste Sint,

Graag zou ik willen dat u en uw pieten zaterdag 4 december om 18:45 voor ongeveer 1 uur langskomen. Er zijn 6 kinderen op die avond in huis en die zouden graag willen dat sint en zijn pieten even langs komen. Zou u mij willen contacteren zodat we het een en ander vandaag nog kunnen afspreken?

Ik zie uw mail graag tegemoet!

• karima

hallo sint en piet,

bijdeze ik wil graag de laatste plek op 5 dec om 19.45 uur.

bel me ff trug op de nummer 0684569488.

met vriendelijke groet

mevr karima

• rukiyeguc

Beste Sint heeft u tijd voor morgen avond om bij ons te zijn. laat me weten. 0638914573. gr. rukiye

• Deborah

Beste,

Ik ben wel erg vroeg dit jaar, maar wilde vragen of jullie dit jaar ook weer als sint en piet op bezoek gaan?

Wil dit jaar vroeg reserveren!!

Groeten Deborah

• Angela mv Amy, Brian en Colin

Ik wil dit ook graag weten. Ik woon in Krimpen aan den ijssel.

Groetjes,

Angela

• Koolen

Beste Sint en Piet,

Dit jaar hoop ik eens niet te laat te zijn met het inhuren van Sint en Piet voor onze kindjes van 2 en 5.

Wij wonen in Rhoon en zouden dolgraag op zondag 4 december 's middags gebruik maken van jullie diensten.

Zou u mij kunnen laten weten of u ook dit jaar verwacht weer in Rhoon aanwezig te kunnen/willen zijn???

Groetjes,

Ilja koolen

• Andrea

Beste Sint en Piet.

Hierbij wil ik vragen of jullie nog een plekje vrij hebben voor 5 december. voor onze dochter van 2,5. het lijkt ons hartstikke leuk voor haar. vorig jaar hebben we het niet uitgebreid voor haar kunnen vieren ivm ziekenhuis opname van mama. dus vandaar dat we het dit jaar graag over willen doen voor haar en het leukste is dan met Sinterklaas en Zwarte Piet erbij.

alvast hartelijk bedankt

groetjes andrea

• theo van heumen

ik zou jullie graag op 5 december willen zien rond 19 uu45

• Else Taal

Hallo Sint en Pieten

Graag wil ik jullie in huren voor een half uur op 5 dec. Het liefst rond 1630-1700 uur, als dat niet kan is eerder of later is ook goed.

Is er nog plek vrij bij jullie?

Het gaat om een adres in prinsenland, Rotterdam oost.

ik hoor graag van jullie.

met vriendelijk groeten

Else Taal

• Henk en Vera Gieszen

Beste Sinterklaas,

Heeft u op zondag 4 december s'middags een gaatje in uw agenda om een half uurtje langs te komen bij 6 kinderen tussen de 0 en 8 jaar? Het liefst vanaf 16.00 uur of later omdat de papa's eerst naar Feijenoord willen. We wonen in Nesselande Rotterdam. Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Vera Gieszen