Sint en zijn 2 pieten hebben plek vrij! ROTTERDAM: 1,2,3,4,5 dec

• Brian

Hoi Henk en Vera,

Ik lees jullie advertentie> wij komen uit omgeving Delft. Wij zouden om 17.30 uur ook kunnen komen naa Rotterdan. We komen dan van 17.30-18.10 uur en rekenen dan 2 x 20 minuten komt dan op 120,00.

Laat me even weten of je interesse hebt.

Mail je telefoonnummer even naar naatbrian@casema.nl

Gr Brian

• N.Siliakus

Goedemiddag,

Graag wil ik weten of Sintop 5 dec. om ongeveer 19.00 uur nog een plekje heeft om bij ons te komen?

hartelijke groet,

Nelleke Siliakus uit capelle a/d ijssel

• Daisy

Hallo,

Ik vroeg mij ook af of de Sint en zijn 2 pieten nog een gaatje over hebben op Zondag 4 december om ongeveer 16.30 uur om bij ons langs te komen in Capelle aan den IJssel.

Al zou het niet om dat tijdstip gaan. Welk tijdstip zou wel schikken in de drukke agenda van de Sint?

Groet,

Daisy Tomasouw

• michel van deelen

Hallo,

Ik vroeg me af of de laatste plek op 5 december nog vrij is, als deze al bezet is vraag ik me af of er nog andere datums zijn.

Michel

• y.man

Hoi,

Kan er een een sint en piet komen op zondag 16.30uur?

• Chantal

Is er nog een plekje op zaterdag 3 december? Zo ja, hoe laat? Het gaat om 5 kinderen.

• Nargis

Hallo,

graag zouden wij op 3december een sinterklaas en pieten huren als het nog kan

Wij wonen in rotterdam prinsenland

Het gaat om 4 kinderen

Het liefs in de middag of avond er komen ook kids uit Almere vandaar

Nemen jullie ook zelf strooigoed mee?

Hoe zit het met de betaling ?

Nou ik hoop graag spoedig wat van jullie te horen dan weten we of we nog verder moeten zoeken of niet

Groetjes Nargis

• Angela Satram

Goededag,

Komt u ook naar Hoogvliet??

Wij willen heel graag een sint en twee pieten inhuren voor zondag 4 dec. +/- 1 uur om 8 kinderen te vermaken.

We zijn met 13 volwassenen en 8 kinderen tussen 1 - 14 jaar.

Kunt u ons laten weten of u beschikbaar bent en of u ook naar Hoogvliet komt???

Met Vriendelijke groet,

Angela Satram

• menno71@xs4all.nl

Mocht het met deze sint niet lukken dan heeft deze echte sint nog wel wat plekjes vrij… zaterdag zitten we vol maar de rest van de week hebben we nog plekken! Stuur een mail naar info@wandelendetak.org en uw kinderfeest is geslaagd…

• Urvian

Als het mogelijk is zou ik graag op 3 dec sint en Piet willen huren