Te huur 2 zwarte pieten regio Den Haag

• stephanie

hoi kelly en chantal..

graag zouden wij jullie willen huren voor 4 december..hebben jullie dan nog een plekje..??

in de middag…

hoor graag van jullie..

groetjes

stephanie

• pien

Hallo,

Hebben jullie nog wat tijd over op 5 december tussen 16.30 uur en 18.30 uur

hoor het graag,

poien

• Astrid

Hallo,

Hebben jullie misschien ook tijd om op zondag ochtend 28 nov een bezoekje te komen brengen in de bomenbuurt? Uurtje of 11?

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt!

Groeten Astrid

• Romeo

Hallo damens,

Kunnen jullie 25 november tussen 16.00 uur en 17.00 uur langs komen aan de

Forellendaal in Den Haag

Hoor het graag van jullie

Groet

Romeo

0624096679

• michella

Hallo,

Ik ben op zoek naar min. 2 pieten en een sinterklaas, toen kwam ik jullie tegen. En jullie tarief bevalt mij wel. Ik wil wel eerst weten of jullie nog plek hebben op 5 december?

Ik hoop zsm iets van u te mogen vernemen.

Mvg,

Michella w.

• dirk knook

zwartepiet om 18.00 uur op 20 november 2010

• michella

hallo,

hebben jullie nog plek op 5 december?

gr michella.

• mina

Hoi ik ben mina ben 29 jaar . Ben haast op zoek naar zwarte piet voor 4 december ik geef een supriseparty voor mijn 2 kinderen heb een jonge en een meisje .. Een verassingfeest voor hun ze zijn jarig 22 novenmber en mijn dochterje 24 november ik hoop zo erg dt jullie komen ik hoop het heel erg .. Kunnen jullie een bevestiging sturen dan kan ik julllie alles doorgevn wat ik ga doen en de namen van kinderen natuurlijk..

• Sylvia Grotenhuis

Geachte dames,

Wij zijn op zoek naar twee zwarte pieten voor ons bedrijfsseminar.

Lokatie: Societeit de Witte, Plein 24, 2511 CS te Den Haag

Daar wordt die avond een diner gehouden. Het is de bedoeling dat rond 21.45 uur chocoladeletters met een gedicht worden uitgereikt aan de 100 gasten. Verdere indeling voor de avond staat nog niet helemaal vast maar wij verwachten rond deze tijd.

Is het voor jullie mogelijk om dit te doen.

Met vriendelijke groet,

Sylvia Grotenhuis

Federatie Fidin

033-4643469

06-25484476

• natasja van herwaarden

hallo met natasja ik wou vragen of jullie nog vrij waaren voor 5 dec om een uurtje of 7 ik hoop dat het leuk

ik ben de helen tijd aan het zoeken voor ons kinderen voor 2 jongens en 2 meisje ik hoor dat jullie nog vrij zijn vooor 5 dec groetjes natasja uit denhaag