sint en pieten in Haarlem

• Mark Hoedeman

Een zeer enthousiaste groep van Sint en 1 tot 3 pieten hebben nog ruimte dit jaar. We zijn een groep van niet drinkende of rokende pieten in haarlem met behalve mooie kostuums ook een zeer vriendelijke en goed uitziende Sint. Die door zijn werk als leerkracht heel veel met kinderen omgaat en ook op de hoogte is van de lopende tv series.

Twee van zijn pieten werken eveneens in het onderwijs.

De kosten zijn 15 euro per kwartier met een evt uitloop naar 20 minuten.

Andere prijzen en tijden zijn altijd overlegbaar.

Groeten,

Zwarte piet

• M.Marcus

Beste Piet,

Wij zouden zo graag op 5 december in Heemstede een bezoekje van Sint en Piet willen krijgen. Is dat mogelijk?

Met vriendelijke groet,

Familie Marcus

• Bonnie Westdorp

Goedendag,

Met spoed ben ik opzoek naar pieten en evt. sint voor 23 November 2008 in Amstelveen (Bankrashof).

Het liefst om 14.00 of eerder/later.

De benzinekosten/extra kosten kan ik uiteraard betalen.

Het gaat om een bezoek van 45 min.?

Groetjes,

Bonnie

• Laura Marcus

Dag Pieten,

Hebben jullie nog een plekje op 5 december voor 2 hele leuke kindjes in Heemstede?

Groet van een moeder.

Laura

06-50267704

• Mark Hoedeman

Beste Bonnie,

ik zit dan helaas al vol.

Groeten,

Mark

• Mark Hoedeman

Beste Laura,

Ik zit helaas al vol met bezoeken in Haarlem op 5 december. Er zijn misschien tussen door voor mij nog wel wat bezoekjes te brengen maar dat moet dan echt in Haarlem zijn omdat er af en toe echt maar een pauze van 20 minuten is.

Groeten,

Mark

• Mark Hoedeman

Beste Familie Marcus,

helaas zit deze Sint en piet al erg vol in Haarlem.

Groeten,

Mark

• Kitty van Beek

Wij vragen ons af of de sint nog tijd heeft op 5 december rond 16.00 uur voor een half uur in Haarlem. Met vriendelijke groet Kitty

• martine

hallo,

ik heb een vraagje zijn jullie nog verkrijgbaar voor 5 december en hoe laat en enventueel half uur?

groetjes Martine

• Marja

Hoi ik zoek op 5 dec een Sinterklaas om ongeveer 7 uur

er zijn 2 kinderen van 7 en 3 jaar met 6 volwassen ,we zouden het leuk vinden als Sinterlkaas kwam ,

mijn kleindochter geloofd er nog helemaal in ,ik woon in Heemstede ,ik hoor het graag .

Met vriendelijke Groet Marja