sint en pieten in Haarlem

• sandra

Hallo,

Ik ben nog steeds opzoek naar goede sint en pieten voor ongeveer 45 min tot uur voor in mijn sportcentrum in Haarlem. Als je kan bel dan snel naar 06-46174818. Het gaat om kinderen die bij mij trainen en kinderen van de leden. Het moet gewoon weer een super leuk feest worden. op zaterdag 3 -12 in de middag. De tijd is flexibel, want de kinderen ga ik nog uitnodigen. Als het wederzijds goed bevalt dan wil ik dit jaarlijks terug laten komen.

Bel dus snel naar 0646174818 of 0628675792 of mail info@wudae.nl

• wietske Janssen

Hallo Sint,

Wij zoeken een Sint die maandag 5 december om 8.45 aankomt bij de Beatrix school en tot 11.00 uur daar de kindertjes bezoekt.

Zou u kunnen? en wat kost dit?

Ik hoor het graag.

vriendelijke groeten

Wietske Janssen

• Mark Hoedeman

Beste Wietske,

Ik werk zelf in het onderwijs dus heb maandags zelf het Sintfeest.

Groeten,

Mark Hoedeman

• regel piet

onze sint en 2 pieten hebben nog wat tijd voor huis bezoek.

we hebben jaren lange ervaring met buurthuizen,verenigingen en huisbezoeken.

als wij komen nemen we strooigoed mee tevens krijgen de kinderen na afloop een pietendiploma.

voor een half uur vragen wij 50 euro dit is inclusief rijskosten wij komen uit alkmaar.

mocht u intresse hebben bel of mail naar louise_r30@hotmail.com

• Sarai Doets

Goedemorgen,

Graag wil ik weten of u nog beschikbaar bent voor a.s zaterdag 26 november voor op een bedrijf in zaandam. het gaat om 18 kinderen in de leeftijd van 0 t/m 10.

Graag willen we de sint om 14.00 ontvangen voor ongeveer een uur tot 1 1/2 uur. Kunt u mij laten weten of u nog beschikbaar bent en wat de kosten zijn.

Met vriendelijke groet,

Sarai Doets

• lida dijkman

hallo,

hebben jullie nog plekop maandag 5 december, liefst als het donker is enniet later dan 19.00 uur of zo?

vr gr,

lida dijkman

schouwtjeslaan 45rd

2012 ke haarlem

06 24779665

• marielle

hallo ik woon in haarlem in de zuiderpolder en we zijn nog op zoek naar sint en pieten voor 2 dec zondag rond 16;00 uur hebben jullie nog plaats

we zijn op zoek naar een beetje grapjes piet die wel een feestje kunnen maken zeg maar

mvg marielle

• Mark Hoedeman

Beste Marielle,

We hebben dit jaar op 2 december nog wel plek, maar of het om 4 uur kan, is een beetje moeilijk het zal waarschijnlijk iets later worden.

Voor wat makkelijker contact kun je mailen naar markhoedeman@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Mark Hoedeman

• Tessie

Wij zoeken nog een Sint voor 5 december rond half vijf in Haarlem. Kan dat nog?

Groet Tessie

• mark

Nee, helaas we zitten op 5 december helemaal vol.