sint en pieten in Haarlem

• Peter de Rooij

Beste Piet (Mark),

Hierbij wil ik informeren of jullie in 2011 ook nog beschikbaar zijn.

We zouden jullie graag boeken voor een half uur op zondag 4 december om 15:30 uur.

Met belangstelling zie ik uit naar je reactie.

Met vriendelijke groet,

Peter de Rooij

06-24230573

• sandra

Hallo sint en pieten,

Ik ben opzoek naar een goed team voor in ons sportcentrum. Wij willen het op zaterdag 3 dec vieren met de kinderen die bij ons trainen (Kung Fu en/ of ZumbAtomic) en de kinderen van de leden. Dit doen wij ieder jaar en is een groot feest. Kunnen jullie op zaterdag 3 december in de middag?? Het gaat om een bezoek van een uur ongeveer.

Ik hoor het graag snel terug zodat ik anders nog verder kan zoeken.

Mijn tel nummer is 06-46174818

Fijne sint dagen

Sandra Piepenbrock

Sportcentrum Wu Dae

Balistraat 4

2022 XZ Haarlem

• Ben van der Meer

Wij zouden graag 4 december in de namiddag een bezoek van de sint krijgen met 2 of 3 pieten in H'lem.

Is er nog ruimte ?

Groeten,

Ben

• Menno Smit

Aangezien deze post al in 2008 gepost is ben ik zo vrij om te reageren… Mochten deze sint en pieten niet meer kunnen dan hebben wij nog wel een plekje over… Zie de post van mij in deze discussielijst…

Boek nu de Sint en Piet voor bij u thuis of bedrijf! De Sint heeft ruim 15 jaar ervaring als sinterklaas en is de rest van het jaar sociaal pedagogisch kinderwerker in een wijkcentrum en is tevens acteur en geeft toneellessen.

De Pieten helpen de sint de rest van het jaar mee met kinderactiviteiten, precies zoals het hoort!

Wij komen 30 minuten bij u langs en soms zelfs wel langer, drinken doen wij pas als we weer klaar zijn met de bezoeken!

50 euro per 30 minuten incl. strooigoed!

Omgeving: Zuid-Holland en Utrecht

Boek snel want de boekingen lopen wel!

(mijn reactie is alleen bedoeld als hulp op het moment dat de eerst gevraagde sint niet meer kan en is dus niet bedoeld om concurrent te willen zijn want het gaat bij de sint niet om concurrentie maar om een geslaagd kinderfeest)

• B. van der Werff

Geachte heer, mevrouw,

Op zondag 4 december a.s. vieren wij pakjesmiddag. Graag zouden wij bezoek krijgen van

Sinterklaas (met Pieten). Ik vroeg mij af of dit mogelijk is om 16.00 uur en wel op het navolgende adres:

Buitenhuizerweg 14 te Velsen-Zuid (nabij golfbaan Spaarnwoude).

Gaarne verneem ik van u,

met vriendelijke groet,

B. van der Werff

• Chantal de Graaf

Hallo.. Ik wou graag een afspraak maken voor zaterdag 3 december om 17:30 voor mijn neefje Jayden Struik.

Hoop dat dat mogelijk is?

M.v.g

Chantal de Graaf

• Mark Hoedeman

Beste Chantal,

Het ligt eraan op welk adres het bezoek gaat plaatsvinden. En graag wil ik weten of er kinderen aanwezig zijn die op de Zonnewijzer in haarlem zitten.

Kunt u mij hierover een mail sturen naar markhoedeman@gmail.com dan laat ik u dit zo spoedig mogelijk weten.

Met vriendelijke groet,

Mark Hoedeman

• Mark Hoedeman

Helaas,

Op 4 devember zitten wij al helemaal vol.

Met vriendelijke groet,

Mark Hoedeman

• markhoedeman@gmail.com

Beste Sandra,

Helaas moeten wij hier ons voor afmelden.

Wetende dat er een aantal van de kinderen uit mijn klas bij u op sport zitten.

In verband met herkenning moeten wij u helaas telerstellen. Wel lees ik dat er een andere reactie op mijn advertentie is gekomen hopelijk kunt u daar wat mee.

vriendelijke groet,

Mark Hoedeman

• Mark Hoedeman

Helaas,

Dan varen wij mee met een intocht in Rotterdam.

Met vriendelijke groet,

mark Hoedeman