sint en pieten in Haarlem

• Mark hoedeman

Beste Joke,

Helaas past het niet in ons schema. Rond die tijd zitten we goed vol in Haarlem.

Ik zal op zoek gaan voor een goede groep in Badhoevedorp voor u en hiervan contactgegevens mailen.

Met vriendelijke groet,

Mark Hoedeman

• Mark Hoedeman

De pieten en Sinten van hulpsinterklaas.com hebben nog plekken vrij.

Groeten,

Mark

Onderstaande link is ook van een sint groep uit de buurt, maar helaas veel slechte berichten in het gastenboek en het gebruik van een foto van een Sint uit Belgie. Weet dan niet wat je op bezoek krijgt. Vind het altijd wel ajmmer als je geen fotos vanm jezelf kunt neerzetten.

http://sinterklaasverhuur.webs.com/bestelinformatie.htm

• bianca posthumus

graag wil ik weten of jullie nog plek hebben op 5 dec om half 3 , 3 uur

in vijfhuizen

met vriendelijke groet

• Mark Hoedeman

Beste Bianca,

Helaas zitten we op 5 december helemaal vol.

Groeten,

Mark

• Elsina Tjadens

Beste Mark,

Graag zou ik willen vragen of jullie nog ruimte hebben op vrijdag 3 december in de ochtend voor een bezoekje van een klein half uurtje aan onze peuterspeelzaalgroep, te Bloemendaal.

Groeten, Elsina Tjadens

• Mark hoedeman

Beste Elsina,

Ik ben zelf ook leerkracht met een full time baan. Helaas lukt het daardoor niet.

Groeen,

Mark

• Mark hoedeman

Beste Jeanette,

Een tijdje geleden heb ik met u telefonisch contact gehad over een bezoek van de Sint bij u.

Ik heb helaas niets meer van u gehoord. Kunt u mij binnnekort een mail sturen naar markhoedeman@gmail.com. Dit om het bezoek te bevestigen.

Met vriendelijke groet,

Mark Hoedeman

• Maria Baticon

Beste Mark,

Kunnen jullie op woensdag 30 november drie kwartier (van 13:45 tot 14:30) bij onze nieuwe voetbalvereniging Alliance ’22 wilt/kan komen. Het gaat om de minis en de F-teams van Alliance.

In afwachting op uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Maria Baticón

• Jeannette Bloem

Dag Sint en Pieten,

hebben jullie tijd op 26 november rond 1700 om een bezoekje te brengen in Bloemendaal?

Hartelijke groet,

Jeannette Bloem

• Pauline

Hoi,

Hebben jullie misschien tijd om een kwartier of half uur te komen in Aerdenhout op drie december?

Tijd: 17.00 uur?

Groetjes Pauline